تاریخ : 1395,چهارشنبه 25 اسفند14:39
کد خبر : 52417 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

نان قرضی!



حمزه- من خودم جانباز 10 درصد هستم و خداروشکر وضع مالی خوبی هم دارم و یکی از افتخاراتم این است که تاکنون از هیچ مسئول ناخلفی کمک نخواستم و حتی در این 30 سال پایم را در بنیاد نگذاشته ام ولی اجازه بدین یه خاطره براتون بگم.

 دیروز که به نونوایی مراجعه کرده بودم یه همسر جانباز 20 درصد رو دیدم که یه حساب پیش نونوا باز کرده بود و نون قرضی میخواست تا زمان دریافت یارانه...و نانوا بعد از کلی سرکوفت زدن نون ها رو با بی احترامی تمام پرت کرد سمتش ...

 چندین بار خودم شاهد بودم که این خانم از دیگران خواسته تا یه جفت کفش برایش تهیه کنن ... حتی خانم خودم چند باری کمک مالی به این خانواده کرده ...و اینا

 میخوام بگم که واقعا بعضی از جانبازان زیر 25 درصد در یک وضعیت فجیعی دارن زندگی میکنن. الحمدلله ایران منابع مالی زیادی داره اما متاسفانه آدم کاردان و مدیر ندارد. شما تصور کنید که با همون 60 هزار میلیارد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان یا 3 هزار میلیارد دیگه یا انواع اختلاس های ریز و درشتی که صداش رو در نمیارن، به چند خانواده جانباز یا لااقل چند محروم و مستضعف یا تحت پوشش کمیته امداد میتونن کمک کنن.

  این عزیزان فقط انتظار یه نیم نگاهی از سمت دولت دارن. اگه تاحالا هم صداشون درنیومده چون قوه جوانی داشتن و خودشون کار میکردن و منت بار کسی نبودن. اما الان همه سالمندن و نیازمند ...نمونه اش همین برادر خودم که جانباز 10 درصد شیمیایی بود ولی الان عارضه شیمیاییش پیشرفت کرده و کل ریه هاش رو درگیر کرده و الان من خودم خرج زندگیش رو میدم ...حالا برادر من .من رو داره بقیه جانبازان چی ؟...آیا این انصافه؟


کد خبرنگار : 20