تاریخ : 1396,دوشنبه 07 فروردين13:15
کد خبر : 52468 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

باورها و افکارمان را هم نو و تازه کنیم


باورها و افکارمان را هم نو و تازه کنیم

محمدرضا سابقی

محمدرضا سابقی - همراه همیشگی ما انسانها باورهای ما هستند. با ما بزرگ می شوند قد می کشند و می بالند. باورها قدم به قدم و حتی پیشاپیش ما گام بر می دارند، تصمیم میگیرند و ما را در بسیاری موارد به تبعیت و پیروی از خویش وا می دارند.
این باورهای ما هستند که تصویری از خود، دیگران و دنیای پیرامون در اختیار ما قرار می دهند و تعیین کننده رفتار و عملکردمان هستند باورهای سازنده و نیک همواره یاریگر ما در تغییرات مثبت و زیبای زندگی هستند حال آنکه نگرش های مخرب و حقیرانه می تواند آسیب رسان و بسی تخریبگر روح وروان خودمان و دیگران باشند.
این ما هستیم که به باورهای ویرانگر فرصت جولان و تاخت وتاز می دهیم، و به آنها اجازه می دهیم تا آرامش و زیبایی زندگی ما را تحت تاثیر قرار دهند و مانع پیشرفت هایمان شوند.
ما ناخواسته و بارها و بارها! این افکار نادرست را با خود مرور می کنیم و در هر موقعیتی به کار می بندیم. تا آنجا که باورهای سازنده و منطقی امان کاملا محو می شوند و جای خود را به افکار نادرست می دهند.
بلوغ شخصیتی یکی از نشانه های سلامت روان است.  افرادی که به لحاظ عاطفی و شخصیتی به پختگی کافی رسیده باشند، با خود و دیگران وطبیعت در آشتی و آرامشند.و در دستیابی به اهداف و برقراری روابط بین فردی و داشتن رفتاری انسانی و اسلامی موفق اند و توانایی لذت بردن و برخورداری از تفریحات سالم و ساختنزندگی شاد برای دیگران از ویژگی های این افراد است.
.....
سالی سرشار از خیر و برکت و نشاط را برای همه شما از درگاه  آن بخشایشگر یگانه و مهربان مسئلت می نمایم


کد خبرنگار : 17