تاریخ : 1396,سه شنبه 08 فروردين13:17
کد خبر : 52489 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

در سال 95چه خدمتی کردیم؟



معلم جانباز (مسلم رضازاده) - هم‌ رزمان و دوستان خستگی‌ناپذیر فاش نیوز! حلول سال نو، تولد بهار و فرا رسیدن نوروز فرخنده دیرپا را که با میلاد پربرکت و خجسته یگانه بانوی دوعالم، اسوه پارسایی، حضرت فاطمه(س) و سالگرد تولد فرزند برومندش، معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، قرین شده است را به همه شما در خانواده محترم تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

 بار دیگر سالی در آستانه پیوستن به تاریخ است و سالی تازه در راه حلول؛ همچنان که پیداست، زمستان سرد نفس‌های آخر را می‌کشد و بهار، این جلوه گاه هنرمندی خالق بی‌همتای ما، خرامان از راه می‌رسد. دلاوران و دوستان گرانقدر در واپسین روزهای سالی هستیم که به تعبیر مقام معظم رهبری، سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام نهاده شده بود، پس اکنون بی‌شک وقت آزمون است؛ آزمون هرکسی از خود، که در این سال چه کرده و تا چه میزان در راستای تحقق این شعار مملو از شعور، گام نهاده است؟

 دولتیان و کارگزاران مرتبط با امور جانبازان وخانواده معزز شهدا که بار سنگین گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را دارند، چه قدم هایی برداشته اند! آیا جامعه هدف از عملکردشان رضایت دارند؟ آری سال 95 به تاریخ گذشت چه آن کسانی که در راستای فرامین مقام معظم رهبری تلاش کردند تا اقتصاد مقاومتی در امور جاری وساری گردد وکشور عزیزمان به بالندگی وشکوفائی اقتصادی برسد و چه آن کسانی که برای پر کردن جیب خود بخشنامه های نجومی تصویب کردند وچه آن افرادی از کنار این بخشنامه ها میلیاردی ثروت اندوزی کردند وچه ملتی مظلوم که صبر کردند تا اوضاع اقتصادی کشور سامان یابد...

 همه وهمه بدانند که این دنیا فانی ست، همچنان که دیگر سال 95 نخواهیم داشت. پس آنچه جاودانه است خدمت صادقانه وتکریم ملت است. با آرزوی سالی خوب همراه با موفقیت برای کلیه دوستانم وخبرنگاران خدوم سایت مقدس فاش نیوز بخصوص حاج بهروز عزیز و جناب مجتهد نازنین وسایر بزرگوارانی که مشخصاتشان را ندارم .

امیدوارم همه وهمه شما در کنار خانواده محترم شاد وشنگول تلاش های شما نزد خداوند مقبول.

التماس دعا

مسلم رضازاده بجنورد خراسان شمالی


کد خبرنگار : 20