تاریخ : 1396,سه شنبه 08 فروردين15:28
کد خبر : 52498 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

همسران رزمندگان حق ندارند؟!



محمد -15 ماه منطقه جانباز - به کلیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در تصویب قانون جامع ایثارگران نقش داشتند.

 اینجانبان جمع کثیری از رزمندگان بسیجی هشت سال دفاع مقدس نسبت به مصوبات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص موارد چهارگانه فصل ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه کشور که در نشست مورخه 26/10/95 و در ادامه بررسی بندهای ارجاعی از کمیسیون تلفیق در ماده 103 قسمت بند 8 به عنوان ماده 59 الحاقی تصویب گردیده معترض بوده و تقاضای رسیدگی داریم.

 همانگونه که مستحضرید و در متن قانون آمده در تمامی موارد مربوط به شهدای معزز و آزادگان و جانبازان از همسر و فرزندان این قشر محترم یاد شد ولی درخصوص رزمندگان کلمه همسر رزمندگان حذف گردید. شاید نگارنده و مصوبین محترم اعتقادی به نقش همسران رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ندارند! در صورتی که رنج دوران جنگ را همسران صبور رزمندگان به مشابه سایر ایثارگران متحمل شدند به طوری که نتیجه زحمات همه ایثارگران یک چیز بوده و حذف سهم همسر رزمندگان نوعی بی حرمتی به ارزش این قشر بوده و موجبات ناراحتی جمع کثیری از رزمندگان را فراهم کرده که شرعا" و قانونا" مخالف بیانات مقام معظم رهبری میباشد.

لذا از آن مقام محترم تقاضا داریم دستورات لازم نسبت به اصلاح بند 8 ماده 103 الحاقیه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران امر به ابلاغ فرمایند.

با تشکر از زحمات کلیه مسئولین نظام جمهوری اسلامی
جمع کثیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

رونوشت:

-ریاست محترم شورای نگهبان جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی
-ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی
-ریاست محترم تشخیص مصلحت نظام جهت استحضار وصدور دستور مقتضی


کد خبرنگار : 20