تاریخ : 1396,دوشنبه 14 فروردين18:16
کد خبر : 52544 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

دل زده و ناامید از مسئولان!



محسن ناطق- با کمال تاسف عده ای از مسئولان، بیت المال مسلمین را بانک بعدازظهر خودشان کردند و با استفاده سیاسی از قوانین مصوب کشور بجای خدمت به مردم به حزب و جناح متبوع و جیب شخصی خدمت کردند. آقای دکتر احمدی نژاد بودجه لازم برای اجرای کامل قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران را 6 هزار میلیارد تومن تخمین زد اما در سال 95 بودجه بنیاد بیش از 9 هزار میلیارد تومن بود که بدون احتساب درآمدهای تجاری بنیاد از بیت المال پرداخت شد اما بسیاری از خدمات بنیاد به ایثارگران حذف شدند و هیچگونه خدمتی به رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد تعلق نگرفته است. نتیجه شوکه کننده تحقیق و تفحص از بنیاد در مجلس جدید به دستور رییس مجلس از دستور خارج شد و جانبازان ارتشی با کسر درصد جانبازی در شورای پزشکی ارتش از هرگونه حقوقی بطور کلی محروم شدند.

 هیچ یک از مسئولان کشور حتی فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تجمع اعتراضی ایثارگران بویژه جانبازان محترم قطع نخاع پاسخگو نبودند در حالی که اکثریت نمایندگان مجلس عدم کارایی بنیاد و مشکلات ایثارگران را بطور مستقیم تاکید کردند.

 بودجه بدون حساب و کتاب بنیاد در حالیکه بخشی از گزارش های فساد شوکه کننده منتشر شد گویای علت فقدان خدمت رسانی به ایثارگران محترم است لذا هرچه قانون و مصوبه بنام ایثارگران صادر شود برای تخصیص بودجه های هزار میلیاردی بوده که محرومیت و مظلومیت ایثارگران را در کشور اسلامی به وسیله مدعیان دین و فرهنگ شهادت و تبلیغات انتخاباتی رقم زده است که اقشار عظیم ایثارگر را بطور کلی از مسئولان ناامید و دل زده و سرخورده و معترض و شاکی کرده است.

 


کد خبرنگار : 20