تاریخ : 1396,سه شنبه 15 فروردين20:17
کد خبر : 52581 - سرویس خبری : اخبار

نشست کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی


نشست کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

نشست اقشار و اصناف جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی با برخی از کاندیداهای این جبهه عصر روز دوشنبه 14 فروردین ماه برگزار شد.

فاش نیوز -  نشست اقشار و اصناف جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی با برخی از کاندیداهای این جبهه عصر روز دوشنبه 14 فروردین ماه  برگزار شد.

رضا روستا‌ آزاد عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و رئیس کمیته اقشار این جبهه روز دوشنبه طی سخنانی در آغاز نشست اقشار 28 گانه جبهه مردمی با کاندیداهای انتخاباتی این جبهه با اشاره به جلسه روز پنج شنبه هفته جاری اظهار کرد: در روز پنج شنبه 17 فروردین دومین مجمع ملی جبهه مردمی برگزار می شود و یکی از مواردی که در جلسه مزبور پیرامون آن بحث و تصمیم گیری می شود کاهش تعداد نامزدها از 10 نامزد به 5 می باشد.

رستم قاسمی وزیر سابق نفت کشورمان در این نشست اقشار جبهه با کاندیداها که در تالار سازمان تبلیغات اسلامی واقع در میدان فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان سرباز مملکت و خدمتگزار مردم هرجا که به ما بگویند کافی است دیگر ادامه نمی دهم؛ اگر گزینه نهایی نباشم حتما کنار می کشم.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی دولت دهم بعد از ظهر دوشنبه (14 فروردین ماه) در نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جمع خبرنگاران با اشاره به روند معرفی نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: تاکنون حدود 10 نفر انتخاب شدند که در مجمع 17 فروردین ماه برنامه هایشان را مطرح می کنند و از میان آنها پنج نفر انتخاب می‌شوند و در ادامه بحث ثبت نام نامزدهای نهایی است.  نامزدها متعهد شده اند که به نفع نامزد نهایی کنار بروند.

حمیدرضا حاجی بابایی از نامزدهای منتخب جبهه مردمی نیروهای انقلاب روز دوشنبه طی سخنانی در جلسه کمیته اقشار جبهه مردمی با اشاره به ضروریاتی که موجب تشکیل این جبهه شد، اظهار کرد: نمی توان در یک نظام هم قدرت داشت و هم ثروت اندوزی کرد به عبارت دیگر نمی توان وکیل و وزیر و استاندار بود و همزمان کارخانه داری کرد؛ نباید در جایگاه مسئولیت نظام از رانت برای رسیدن به ثروت استفاده کرد.

حمید رضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و وزیر أسبق آموزش و پرورش در این نشست در پاسخ به پرسش های حاضران در جلسه اظهارکرد: وقتی به وزارت آموزش و پرورش آمدم میانگین حقوق معلمان 489 هزار تومان بود و وقتی که از وزارتخانه رفتم این میانگین به 1 میلیون و 342 هزار تومان رسیده بود. تقریبا دو و نیم برابر افزایش حقوق.

علیرضا زاکانی یکی از نامزدهای انتخاباتی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در این نشست با اشاره به امید بخش بودن حرکت این جبهه در جامعه اظهار کرد: همه ما نیروهای انقلابی موظف و مکلف به حمایت از کاندیدای واحد جبهه مردمی هستیم و من معتقدم در موعد رأی گیری تنها یک کاندیدا باید از جبهه مردمی حضور داشته باشد.

زاکانی با تأکید بر اینکه بنده معتقدم طی ۴سال می‌توانیم فقر را ریشه‌کن کنیم، گفت: هنر یک رئیس‌جمهور اداره ژنرال‌هاست، اما با دست‌فرمان فعلی دولت‌ها، «سند چشم‌انداز 1404» تا ۴۰سال دیگر هم محقق نخواهد شد.

مهرداد بذرپاش کاندیدای احتمالی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری عصر دوشنبه در نشست کمیته اقشار این جبهه با بیان اینکه مشکل امروز جمهوری اسلامی حمله آمریکا، داعش، تهدیدهای کشورهای منطقه ای یا حتی دعواهای ساختگی درونی نیست اظهار کرد: اگر در این پاسخ تاخیر زمانی داشته باشیم، دیگر نمی توانیم بر مشکلات فائق شویم. یعنی دیگر مردم نمی پذیرند.

بذرپاش در پایان با بیان اینکه مشکل ما در جابه جایی افراد نیست گفت: اگر بتوانیم انقلاب را در ساختارها انجام دهیم، جهش می کنیم. ده ها دولت و مجلس عوض شده اند اما اگر برای ساختارها فکر درخوری نشود و فکرها تغییر نکند، به جایی نخواهیم رسید.


کد خبرنگار : 24