تاریخ : 1396,یکشنبه 20 فروردين19:18
کد خبر : 52647 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

رهبرم گزارش ها کذب است!



عیسی مراد بخش لمر جانباز 55% - جانم فدایت رهبر

 به داد جانبازان برسید. ای علمای اسلام! ای علمای ولایت مدار! به داد ما جانبازان برسید. ما را از دست این کاخ نشینان نجات دهید. ما را از دست پول پرستان و ثروت اندوزان نجات دهید. ماجانبازان را از دست فتنه گران عالم نجات دهید. ما جانبازان در فقر، بدهکاری ونداری به ستوه آمدیم. ناچار شدیم به علت کبود مالی برای تحصیل فرزندان مان دست به گریبان وام های سی درصدی موسسات مالی شدیم. حال ازپرداخت آن عاجز ماندیم! ما جانبازان به علت ازدواج فرزندان دست به گریبان بانک ها و اخذ وام های 21 الی 24 درصدی شده ایم. حال نداشتن حقوق کافی از پرداخت عاجزمانده ایم.

 جانم فدایت رهبر نمی گذارند. صدای ما به گوش شما برسد. فقر باعث شده زندگی ما جانبازان منجر به طلاق می شود. رهبرعزیرم! مسئولین استان گزارش های کذب به عرض تان می رسانند. جانم فدایت رهبر. خود حضرتعالی مستحضرید که فقر در هرخانه ای وارد شود ایمان از پنجره خارج می شود. فدایت شوم ما جانبازان کسی را به جز حضرتعالی نداریم. ما را از فقرگرفتاری نجات دهید به گزارش های کذب اینها اکتفا نفرمایید.

 جانبازان بی ادعاترین قشر جامعه هستند. با اندک درآمد زندگی می کنند. مسئولین آن اندک درآمد را نیزبه ماها اضافی می دانند. ماجانبازان راتهدیدبه کم نمودن درصد ازکارافتادگی می کنند. جانبازان ازترس اینکه اینهارا بفرستند کمیسیون درصدهایشان راپایین بیاورند. می ترسندحرف نمی زنند. صدای شان درنمیاد. فقط عده ای معدود از جانبازکه به خودشان وصل است مشکلات آنان راحل می کنند اسامی آنهارابه دفترحضرتعالی می فرستند به خدا گزارش های کذب می دهند. چه کسی از نزدیک آمده جویای حال مان شده؟ دردهای ما را شنیده؟

 چهارده ماه است سخت ترین عمل رویم انجام گرفته. کدامیک از مسئولین بنیاد گیلان ازما سرکشی نمودند که باچه وضعی زندگی می کنیم؟ جانم فدایت به داد ما برسید. بیشترین عمر ما سپری شده باقی مانده عمرمان را با استرس ودغدغه معیشتی سپری می کنیم. خدا سایه حضرتعالی رابرسرما مستدام بدارد ان شاالله

والسلام علیکم و رحمت الله


کد خبرنگار : 20