تاریخ : 1396,دوشنبه 21 فروردين19:19
کد خبر : 52661 - سرویس خبری : اخبار

دیدار شهردار منطقه 3 تهران از فاش نیوز


دیدار شهردار منطقه 3 تهران از فاش نیوز

شهردار منطقه 3 تهران و هیئت همراه، با حضور در فاش نیوز با مسئولان و هیئت تحریریه این پایگاه دیدار و گفت وگو کرد.

فاش نیوز - شهردار منطقه 3 تهران و هیئت همراه، با حضور در فاش نیوز با مسئولان و هیئت تحریریه این پایگاه دیدار و گفت وگو کرد.

بر پایه این گزارش، بازدید مهندس رضا دباغی شهردار منطقه 3 تهران و هیئت همراه  بعد از ظهر امروز در دفتر پایگاه خبری - تحلیلی فاش نیوز (فرهنگ ایثار و شهادت) حضور یافت و با مسئولان و اعضای هیئت تحریریه آن به گفت وگو پرداخت.

شهردار منطقه 3 که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس است در این دیدار ضمن تبریک ایام و میلاد حضرت علی علیه السلام، بر توجه و اهتمام به ترویج فرهنگ غنی ایثارو شهادت تأکید کرد.

مهندس دباغی ضمن تقدیر از کارکنان این پایگاه خبری که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می کند، رسیدگی بیشتر و بهتر به ایثارگران و قدر دانی از آنان را وظیفه مردم و مسئولان عنوان کرد.

 در این بازدید، شهردار منطقه 3 تهران از بخش های اطلاع رسانی پایگاه ایثار وشهادت بازدید و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

رضا دباغی شهردار منطقه 3 ضمن تبریک ماه مبارک رجب یادآور شد: مردان واقعی شما هستید که در خدمت شما هستیم و این روز را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی اضافه کرد: اینکه در ابتدای امسال که با ولادت امیرالمومنین مصادف است و امیدواریم سال پر خیر و برکتی برای مجموعه نظام باشد باعث خوشحالیست و این را به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به دیدارهای هفتگی با خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری منطقه 3 اظهار داشت : هر وقت از این فرهنگ استفاده کردیم موفق و هر جا غافل شدیم ضربه آن را دیدیم و این توفیقی برای شماست که در این حوزه فعالیت می کنید و این فرهنگ نباید به فراموشی سپرده شود.

دباغی گفت: متاسفانه فضا به گونه ای پیش می رود که فرهنگ ایثار وشهادت از گذشته کم رنگ تر می شود.

شهردار منطقه 3 خاطرنشان کرد: امیدواریم شهدا دست ما را بگیرند و به همین امید روزگار را سپری می کنیم.

دباغی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری منطقه 3 در مناسب سازی اماکن یادآور شد: پارک شریعتی را مناسب سازی کردیم و برای معلولان به خصوص کودکان تجهیزاتی را در پارک مناسب سازی کردیم تا بتوانند جانبازان و معلولان از آن استفاده کنند.

شهردار منطقه 3 با اشاره به دستور شهردار تهران گفت: بحث مناسب سازی یک دستور کلی است که همه شهرداری های منطقه حداقل باید در هر منطقه مدنظر قرار دهند و تلاش ما در این منطقه برای این کار از پارک شریعتی آغاز شده است و تا 95درصد کار انجام شده است.

همچنین در جریان این بازدید مدیر مسئول فاش نیوز با تبریک و خوشامدگویی به شهردار و هیئت همراه اظهار داشت: فاش نیوز به عنوان اولین پایگاه خبری مستقل از سال 1387 فعالیت دارد و در بین ایثارگران شناخته شده و تا کنون به طور مرتب به فعالیت خبری و اطلاع رسانی خود ادامه داده است.

وی اضافه کرد: ما در بسیاری از موارد از جیب خود هزینه کرده ایم تا فاش نیوز همچنان سرپا بماند.

وی اظهار داشت: این پایگاه خبری از سال 87 راه اندازی شد و اولین پایگاه خبری مستقل ایثار و شهادت است که در داخل و حتی در خارج از کشور اطلاع رسانی می کند.

مدیر مسئول فاش با ابراز خرسندی از حضور شهردار منطقه و هیئت همراه در فاش نیوز با ارائه توضیحاتی در خصوص تاسیس و راه اندازی فاش نیوز خاطرنشان کرد: حضور همکاران در فاش نیوز به صورت جهادی بوده است و هر کدام از آنها بسیجی وار مشغول کار هستند و اولین رسانه خبری مستقل در زمینه ایثار و شهادت است.

وی گفت: این پایگاه در عین حفظ اصول و ارزش ها در عالی ترین سطح با مسئولان کشور تعامل دارد ولی استقلال خود را حفظ کرده و از اصول خود کوتاه نیامده است.

ساقی با اشاره به این که تنها رسانه مستقل ایثارگری در کشور هم اکنون جایگاه خود را در میان جامعه ایثارگران یافته است متذکر شد: با حضور بسیجی وار همکاران خوشبختانه جایگاه خود را در بین ایثارگران باز کرده ایم.


کد خبرنگار : 17