تاریخ : 1396,سه شنبه 22 فروردين15:19
کد خبر : 52664 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

تسلط دشمن بر فضای مجازی در بحران خطرناک است!



محسن ناطق- آیا مسایل و مشکلاتی که به راحتی قابل حل هستند بطور عمدی مورد بی توجهی مسئولان هزار میلیاردی قرار دارند؟ مدت هاست می گویند افرادی ضد انقلاب در بدنه حکومت تلاش می کنند مردم را نسبت به نظام اسلامی و کارآمدی اسلام بد بین کنند.
 یکی از راه های فعالیت گسترده ستون پنجم دشمن در کشور فضای مجازی است.

 در انتخابات مجلس نقش بسیار مخرب تلگرام معلوم شد و در زلزله مشهد نیز شایعات تلگرام باعث ترس و اضطراب شدید مردم و ایجاد هرج و مرجی غیر قابل توصیف شد. متاسفانه دشمنان نظام در قالب خبررسانی از طریق فضای مجازی تلاش میکنند ابتکار عمل را به دست بگیرند. دشمن با ترفندهای به کار رفته در جنگ های صدر اسلام با پیامبر اکرم (ص) استفاده می کند و باعث انحراف افکار بسیاری از جوانان و مردم شده است.

 قدرت نفوذ تلگرام و سرمایه گذاری کلان دشمنان نظام در فضای مجازی و جار و جنجال هواداران از دستگیری شایعه پراکنان در انتخابات مجلس و این مرتبه در زلزله مشهد بسیار قابل توجه بود.

 با تشکر از سایت زلزله نگاری کشور که بسیار عالی پس لرزه ها را پوشش داد. پس از 12 ساعت از زلزله یعنی حدود ساعت ده و نیم شب که پس لرزه یک و دو دهم اعلام شد تا نیمه شب پس لرزه نبود اما این هنگام شایعات تلگرام و دروغ پیش بینی زلزله هفت و سه دهم در ساعت یه و نیم بامداد گرچه غیر قابل بود اما بیش از سه میلیون نفر از مردم را راهی خیابان ها کرد و روز بعد کسی نتوانست سر کار برود.

 آیا دشمنی بدتر از ایجاد رعب و وحشت و اضطراب کاذب بین مردم وجود دارد؟ در شرایط عادی میتوان شایعات را تشخیص داد اما هنگام ترس و اضطراب که فکر کار نمی کند متاسفانه بدترین ناجوانمردی در حق مردم رخ داده است.

 از مسئولان دلسوز تقاضا داریم فضای مجازی را کنترل کنند و از هیاهو و جنجال نترسند. زیرا دشمنان با نفوذ در فضای مجازی و انتشار دروغ های تاریخی و عرفانی و سیاسی و اقتصادی باعث انحراف افکار جوانان شدند و توانستند هنگامی که تبلیغات انتخابات مجلس ممنوع بود حتی در حین برگزاری انتخابات در تلگرام فعالیت انتخاباتی کنند تا در شهر بزرگ تهران نتیجه را تغییر دادند.

 واقعه مشهد زنگ خطر بزرگی برای مسئولان است که نشان داده اگر دشمنان در مواقع بحران اراده کنند میتوانند به راحتی شهرهای بزرگ را به هرج و مرج بکشانند! لذا باید فکری اساسی برای فضای مجازی بشود.


کد خبرنگار : 20