تاریخ : 1396,چهارشنبه 23 فروردين14:54
کد خبر : 52684 - سرویس خبری : اخبار

ارث پدری یک فرزند شهید!


ارث پدری یک فرزند شهید!

من فرزند شهید هستم ولی هرگز امتیازاتی به من تعلق نگرفته، فقط سهمیه بوده !.... این رو میدم به اون عزیزانی که مدام میگن سهمیه دانشگاه دارن

فرزند شهید- من فرزند شهیدی هستم که هرگز پدر خودش را ندیده و وقتی بزرگ شده، یک قاب عکس بهش دادن و گفتن این بابات بوده، آسمانی شده و بعدها بزرگتر شدم فهمیدم شهید یعنی چی!... برادر جانباز، برادر اسیر و خانواده شهیدان عزیز و گرامی! واقعا وقتی درد و دل این عزیزان میخونم اشک می ریزم. چرا؟ چون خودم هم یکی از همین عزیزانم با مشکلات زیاد!

 وقتی می بینم جانبازی که نفس نفس میزنه و شیمیایی هست یا جانباز اعصاب و روان ... اشک می ریزم! چون این عزیزان روزی کنار پدران ما بودند و دوست و سال ها زجر کشیدن و لبیک گفتن به رهبر انقلاب و دفاع از وطن و خاک. این حق شما نیست که زجر بکشید. چون شما مثل پدران ما زجر کشیدید!

 

 ولی خدا رو شاهد می گیرم من فرزند شهید هستم ولی هرگز امتیازاتی به من تعلق نگرفته، فقط سهمیه بوده !.... این رو میدم به اون عزیزانی که مدام میگن سهمیه دانشگاه دارن. سهمیه برای شما ولی یک بار بابام رو ببینم. به خدا شاید مشکلاتی در خانواده داشتیم که شاید برای خیلی قابل باور نباشه!

1- مثلا بوده به علت حقوق کم، پول درست کردن ناهار یا شام نداشتیم ولی هرگز یک بار بنیاد شهید نیومد بگه خونواده شهید زنده هستید یا نه؟ (چرا فقط تبلیغات رسانه ها برای خانواده شهدا و جانبازان فلان کردیم و می کنیم اما در واقعیت نه !)

2- نمیدونم میگن سهمیه استخدامی و غیره بنده الان فوق لیسانس حقوق دارم ولی نامه بنیاد هرجا میبرم اصلا بهش توجهی نمی کنند و حتی یک بار یادمه نامه بنیاد انداختن تو سطل زباله جلوی چشام. این همون سهمیه ای هست که خیلی ها میگن.

3- هیچ امتیازی نه داشتم و نه دیدیم ... هرگز نگفتن فلان امتیازات تعلق به شما داره. خلاصه مشکلات زیادی داشتیم. با خودم میگم خدایا فقط آبروم رو حفظ کن در این دنیا. عمویی که اسیر شدی و خانواده شهدای عزیز! همه محترمید، همتون رو دوست دارم چون میدونم سال ها زجر کشیدید و از بی عدالتی ناراحت میشید ولی به خدا وقتی جانبازی رو میبینم که داره اکسیژن تنفس میکنه، گریه ام میگیره یا صاحب الزمان (عج) ...

 می خواستم بگم در بنیادی که به اسم شهدا هست، بنیاد شهید اگه پارتی داشته باشید یا آشنا، همیشه کارهاتون و مشکلاتتون حل میشه و گرنه هرگز نه در کارهای فرهنگی هستید نه چیز دیگه ای امثال من و شماها که آشنا نداریم. باید همیشه سکوت کنیم. همین چون حرف ما به جایی نمیرسه. امتیازات حق همه جانبازان خانواده شهدا و بقیه عزیزان هست. چون برای ذره ذره این خاک زحمت کشیدین. تنها پشتیبان ما رهبر انقلاب هست اما ایشون هم مثل مختار تمام موها سر و صورتشون سفید شده.

الهی لااقل این پشتیبان رو از ما نگیر. روز پدر رو به عزیزان جانباز تبریک میگم

ممنون سایت فاش نیوز


کد خبرنگار : 20