تاریخ : 1396,دوشنبه 28 فروردين13:42
کد خبر : 52715 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مسئولان اقدامی برای پاسخگویی به شبهات جوانان نمی کنند!



اکثریت جانبازان دارای زخم های عمیقی هستند که گرچه زخم ها بهبود پیدا کردند اما قابلیت ماهیچه ها و استخوان ها و اعصاب و رباط ها را کاهش دادند.

محسن ناطق

محسن ناطق- اکثریت جانبازان دارای زخم های عمیقی هستند که گرچه زخم ها بهبود پیدا کردند اما قابلیت ماهیچه ها و استخوان ها و اعصاب و رباط ها را کاهش دادند.

 بنده جانبازی هستم که با وجود شش مجروحیت لاعلاج بویژه موج گرفتگی اعصاب و روان از شب آزاد سازی خرمشهر تا امروز بدون کوچک ترین تسهیلات و کمکی از بنیاد به دشواری و سختی، با چندین عمل جراحی و درمان پیوسته روی پای خودم ایستادم که فشارهای شغلی و زندگی باعث افزایش شدت مجروحیت ها شده و از این بابت که بنیاد به وظایف اصلی عمل نکرده و بجای کمک به جانباز موجب بدتر شدن وضعیت جانباز شدند بسیار شاکی و دلخور هستم.

 پس از کمک قابل توجه جناب آقای ساقی و شرکت در کمیسیون پزشکی، علیرغم عدم تعیین درصد دو مجروحیت کلی، توانستم جزو جانبازان بالای 25 قرار گیرم که این موضوع اثبات کامل کارشکنی و ظلم آشکار است. اکنون که بالای 25 درصد هستم بسیاری از تسهیلات جانبازان حذف شده اند. از جمله تخصیص زمین و خودرو یا تعیین حداقل حقوق معیشتی و درمانی یا اشتغال فرزندم که در دولت تدبیر و امید و تفکر غرب گرا و اشرافی گری که تقریبا تمام مردم مطلع هستند. کارشکنی در امور بسیجیان و ایثارگران و بی توجهی به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص پیشبرد اهداف نظام اسلامی همان شانتاژ تبلیغاتی هستند که دشمنان اسلام تلاش میکنند اسلام را ناکارآمد معرفی کنند! اینها مورد نظر دشمنان اسلام هستند.

 بدترین شیوه دشمنی با انقلاب اسلامی از طریق انتشار سوالاتی در مورد اسلام و نقش اسلام در ایران از 1400 سال قبل است که بشدت باعث تغییر تفکر جوانان شده است. هیچ یک از مسئولان اقدامی برای پاسخگویی به شبهات ایجاد شده نکردند لذا تعداد جوانانی که از اسلام روگردان میشوند بسیار افزایش یافته که در وحله اول گریبانگیر افرادی خواهد شد که در خط مقدم ایجاد شبهات دینی در فضای مجازی هستند.

 اگر به تاریخ واقعی ایران نگاهی مختصر داشته باشیم بعد از حمله مغولان وضعیت حکومت در کشور دستخوش تغییرات بسیار زیادی از جمله تحریف اسلام واقعی گردیده و قانون یاتای مغولان با اسلام آمیخته شده است اما پس از انقلاب اسلامی هیچگونه تلاشی برای اصلاح به عمل نیامده است فقط تعدادی از دلسوزان در رشته های ادبیات توانستند در مقدمه آثار ادبی به جا مانده قبل از حمله مغول که اکنون نسخه های اصلی در کشورهای غربی نگهداری می شوند به برخی مغایرت ها و حقایق تحریف شده توسط مغولان اشاره کنند. 39 سال از انقلاب شیعیان در ایران گذشت اما هیچ گونه اقدامی برای روشنگری دین و مذهب وجود ندارد.

ضمنا لطفا به تاریخ پیامها دقت فرمایید. پیامها مربوط به سال 91 هستند. ظاهرا اشتباهی در باز گذاری پیامها رخداده است.


کد خبرنگار : 20