تاریخ : 1396,سه شنبه 29 فروردين15:26
کد خبر : 52759 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مدافعان ناموس کشور، شرمنده ناموس خود!



جانباز - خداوند با چهار زبان زنده دنیا که بعد به زبان های دیگر هم ترجمه شد، انسان ها را به این اصل مهم تکلیف فرمود، به حقوق دیگران احترام بذارید که شامل روحی و روانی (عقاید)، جسمی، و مالی میباشد.

 فکر کنم برای عزیزانی که در دوران دفاع مقدس برای همدیگه از جانمون می گذشتیم بیشتر صدق می کند. از سری جانبازان فراموش شده زیر25درصد و شاگرد همه شما می باشم*

 دقیقا سوم فروردین 1396حدود ساعت پنج بعداز ظهر مات و مبهوت با دو دختر وهمسرم نشسته بودیم و فارغ از ده ها مورد بدهی هامون چشامون به طنابی بود که سخت گره خورده بود ،،که تولد یازده سالگیه دختر بزرگم بود.

 روزی بود که فلاکس چایی که باهاش امرار معاش می کردم و روزی سی تومنی سود داشت. شب گذشته چند نفر شوخی کنان لطف کردن و فلاکسمو با لگد شکوندن. نگاه مظلومانه دو دخترم که کوچیکه نه ساله است داشت داغونم می کرد.

 زنگ تلفن همراهم از غافل بودن رحمت خدایی که خیلی وقتها لحظه آخر نزدیک میشه رهام کرد. کسی نبود جز جانباز عزیز... بعد از کمی صحبت مبلغی به کارتم واریز کرد که با اون تونستم یه بچه تولد برای دختر عزیزتر از جانم بگیریم.

 همه بچه های جنگ تو جبهه ها برای خودشون جایزه بگیر بودن حالا متاسفانه ناملایمتی ها وصادق نبودن امرا و فضلا باعث شده کسانی که برحسب وظیفه برای دفاع از خاک وناموسشمون رشادت ها کردن، الان جلوی ناموس خودشون سخت شرمنده و سر به پایین اند. در آخر جمال همه خانواده های جنگ وملت خوبمون رو عشق است.

 برای من اول سلامتی رهبر عزیزمون و بعد ملت بزرگوارمون مهمه، نه مال و اندازه سیاسی بازی هستم و نه دنبال این کارا. فقط امیدوارم همه مون غافل از این مهم نباشیم که:زمانی که با حرف و یا عملکردمون دل کسی رو می شکنیم. بدون ذره ای شک در یه روزی و در یه مکانی باید منتظر خشم خداوند عادل و ذره بین نسبت به کار اشتباهمون باشیم.

یاحق


کد خبرنگار : 20