تاریخ : 1396,چهارشنبه 06 ارديبهشت18:17
کد خبر : 52822 - سرویس خبری : اخبار

کاندیداها! به وعده هایتان عمل کنید


کاندیداها! به وعده هایتان عمل کنید

آقایان کاندیداها، دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان که باید به وظایف خود در قبال ایثارگران آن طور که باید و شاید عمل می کردید ولی عمل نکردید! این را بدانید که ایثارگران تاج سر و حیات وممات شما هستند.

فاش نیوز -  آقایان کاندیداها، دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان که باید به وظایف خود در قبال ایثارگران آن طور که باید و شاید عمل می کردید ولی عمل نکردید! این را بدانید که ایثارگران تاج سر و حیات وممات شما هستند.

 اگر این ها نبودند و از خود گذشت و فداکاری نشان نمی دادند و در مقابل دشمن متجاوز سینه سپر نمی کردند، دست و پا و سر نمی دادند آیا شما امروز در جایگاهی که هستید بودید؟

 امنیتی که امروز در جای جای این کشور حاکم است و به رخ مدعیان تامین امنیت سر تا پای مسلح اروپایی و غیر اروپایی می کشید و این اقتدار و عزت و شرفی که نصیب مردم ما شده از کجا آمده است؟غیر  از این بچه های جبهه و جنگ است؟

 پس بیایید تا دیر نشده است حقوقی که در قوانین مصوب برای این عزیزان در نظر گرفته شده است را اجرا کنید.

 مایه خجالت وشر مندگی یک حکومت است که حق وحقوق ایثار گران را نپردازد ان هم در فرهنگ اسلامی ما که ایثار و فداکاری و ایثارگر و مجاهد جایگاه والایی دارد،به طوری که طبق احادیث یکی از درهای بهشت باب المجاهدین نام دارد.

رزمندگان و ایثارگران با خدا معامله کردند نه با شما، پاداش اخرویشان هم با خداست، ولی خدا هم یک تکلیف و یک وظیفه در قبال رسیدگی به آن ها بر روی دوش شما گذاشته است.

 پس تا دیر نشده است بیدار شوید و به وظیفه خود در قبال آنان عمل کنید،رزمنده ای که اکنون پنجاه سال دارد و تا کنون هیچ خدماتی دریافت نکرده است کی باید به حقوق خود برسد.

قوانینی که در برنامه ششم توسعه برای ایثارگران به ویژه رزمندگان تصویب شده است باید اجرایی شود اما چرا به ایثارگران که می رسند بحث کمبود منابع عنوان می شود.

 مگر همین ها نبودندکه به شما اعتبار و ارزش دادند؟ حالا کمبود اعتبار را بهانه می کنید؟ چطور برای غارتگران شکم باره که میلیاردها سرقت کنند اعتبارات مالی هست که بدزدند اما برای شرف سازان و عزت سازان نیست؟

همه عزیزان ایثار گر به ویژه رزمندگان می باید اجرای قوانین مصوب برای رزمندگان مانند معافیت خدمت نظام وظیفه، معافیت مالیاتی رزمندگان شاغل و اعطای یک مقطع تحصیلی بالاتر را از مسولان مطالبه کنند.