تاریخ : 1396,یکشنبه 10 ارديبهشت17:44
کد خبر : 52883 - سرویس خبری : اخبار

ارزش خود را پایین نیاوریم


ارزش خود را پایین نیاوریم

دلاور مردانی که با ایستادگی و مقاومت خود هشت سال قدرت های جهانی را انگشت به دهان نگه داشتند امروز نباید در برابر مشکلات و ناملایمات زندگی ارزش خود را پایین بیاورند.

فاش نیوز-دلاور مردانی که با ایستادگی و مقاومت خود هشت سال قدرت های جهانی را انگشت به دهان نگه داشتند امروز نباید در برابر مشکلات و ناملایمات زندگی ارزش خود را پایین بیاورند.

 آری من همان رزمنده 16ساله ای هستم که فرمانده عملیات وقتی به کمین می رفت به دنبال بسیجی دلاوری می گشت که ترس در وجودش نباشد.آن جوان بعد از گذشت سال ها ازجنگ تحمیلی اکنون دارای همسر و پدر دو دختر است.

 راستی حواسم به اسب زندگی نبود که چند ماه پیش مرا به زمین زد و موتوری که با آن امرار معاش واجاره خانه، خرج و مخارج بچه ها و دهها هزینه دیگر زندگی را تامین می کردم را فروختم.اگر چه نه حالت اشتغال دارم و نه درآمدی اما سعی می کنم از عناوینی مثل بدبخت، بیچاره، بینوا و...استفاده نکنم.

  درست است که هر انسانی حق این را دارد که عقاید و حرف های خود را بیان کند، اما دوستان و همسنگران، جان مولا حواسمان باشد که مبادا با حرف های خود بهای کسانی را که لایق این نیستند که ارزش ما را بدانند بالا ببریم.

 متاسفانه اندک کسانی که توهم این را دارند که میز همیشه در اختیار آنها است و می توانند با روش های غیر انسانی حق دیگران را توی جیب خودشون بریزند سخت در اشتباه هستند. به خدا قسم روزی خداوند دانا و توانا در جایی آنها را گیر خواهد انداخت و هیچ قدرت دنیوی نمی تواند به دادشان برسد.

 بله حق گرفتنی است اما نه به بهای کوچک کردن خود، چرا که برخی منتطر این اتفاق ویران کننده هستند. بزرگی می گفت: اگر از رسیدن به هدفی می ترسی، بدان که هنوز به خودت بیشتر از خدا اعتقاد داری.

سخن آخر اینکه باید ضمن رعایت مبانی نظام و درچارچوب قوانین و مهم تراز آن اینکه با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری به دنبال اهداف مان باشیم تا ان شالله به خواسته های بر حق خود برسیم.

جانباز زیر25درصد


کد خبرنگار : 20