تاریخ : 1396,یکشنبه 17 ارديبهشت16:09
کد خبر : 52921 - سرویس خبری : اخبار

ملت دست شما را خوانده است!


ملت دست شما را خوانده است!

چرا برای اینکه در قدرت بمانید این همه دروغ به خورد ملت رنجدیده ایران می دهید.

فاش نیوز -  چرا برای اینکه در قدرت بمانید این همه دروغ به خورد ملت رنجدیده ایران می دهید.

وقتی امام حسن (ع)را مجبور به صلح با معاویه کردند، عده ای که همانند آنها امروز هم وجود دارند بر ایشان خرده گرفتند، دوباره وقتی امام حسین (ع) را دعوت کردند و سپس ایشان را تنها گذاشتند بازهم همین جماعت منافق خرده گرفتند.

بر پدر بزرگوار حسنین، علی بن ابیطالب هم همین جماعت خوارج و منافق در جنگ با معاویه باز خرده گرفتند اینها در تمام ادوار تاریخ همیشه دو رو ومنافق بودند و خواهند بود، اما دیگر تاریخ تکرار نمی شود.

بد بخت ها نمی دانند یا خود را به نفهمی می زنند که اگر مدافعان حرم نبودند، اگر حزب ا... در لبنان، حماس در غزه، حشد الشعبی در عراق و انصارا... در یمن نبودند دیگر ناموسی برای مسلمانان وجود نداشت.

 

 اینها خود را به کر و کور بودن می زنند اما مگر ندیدند داعش در عراق، طالبان درافغانستان، جبهه النصره در سوریه با ناموس مسلمانان، مسیحیان و ایزدی ها چه کردند.

 آیا رزمندگان شیعه قلب داعشی ها را زنده زنده از سینه های شان بیرون آوردند یا جبهه النصره، که قلب سرباز سوری را زنده زنده از سینه بچه مسلمان بیرون کشیدند.

 مردم بزرگ ایران! هوشیار باشید، می خواهند به شما تلقین کنند که شما جنگ طلب هستید.

 نزدیک به چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد آیا ایران به جایی لشکر کشی کرده است؟ دشمنان خارجی  و وطن فروشان داخلی دوباره دست بکار شده اند تا بگویند ایرانیان جنگ ‌طلب هستند.

 اما همین وطن فروشان بی انصاف داخلی باید جواب دهند که مگر درطول تاریخ چهار صد سال اخیر آیا ایران را تکه تکه نکردند ودست متجاوزان نسپردند، مگرهر وقت دم از روشن فکری زدند تکه ای از خاک این کشور را از دست ندادیم.

 در دوران معاصر هم اگرسخن از دیپلماسی و تعامل با غرب می زنند مگردر قضیه برجام (که صد بار ننگین تر از ترکمانچای و قرار داد 1919 است) قراردادی ننگین را به ملت بزرگ ایران تحمیل نکردند.

آنها باید به این سوال افکار عمومی باید پاسخ دهند که برجام تاکنون چه نتیجه ای جزحقارت دربرداشته است، چرا همیشه تعامل با خود فروختگان داخلی و شیطان بزرگ جز بد بختی برای مملکت دستاورد دیگری نداشته است.

 

 چرا این همه دروغ به خورد این ملت رنجدیده می دهید، فقط برای آن که در قدرت بمانید؟ مگر نگفتید بر جام آفتاب تابان است؟ مگر نگفتید پس از امضای برجام دیگر به یارانه ها احتیاجی نیست.

 درست است، گفتید دیگر به یارانه نیازی نیست، اما فقط برای خودتان که حقوق نجومی می گیرید نیازی نیست، اما بدانید ملت ایران را هم فروختید هم فقیرتر کردید.

 سخن آخر، اینکه ملت بزرگ ایران دست شما را خوانده است و تیغ تان دیگر برش ندارد بروید بنابر این باید بروید و به اسلاف خود در تاریخ بپیوندید.