تاریخ : 1396,چهارشنبه 13 ارديبهشت15:57
کد خبر : 52951 - سرویس خبری : اخبار

نخستین نشست انجمن جانبازان با بنیاد پس از تجمع بزرگ


نخستین نشست انجمن جانبازان با بنیاد پس از تجمع بزرگ

نخستین نشست مشترک انجمن جانبازان نخاعی با قائم مقام بنیادشهید و امورایثارگران پس از تجمع اعتراضی 14 اسفند جانبازان برگزار شد.

فاش نیوز - اولین نشست مشترک انجمن جانبازان نخاعی با قائم مقام بنیادشهید و امورایثارگران پس از تجمع اعتراضی 14 اسفند جانبازان در ساختمان بنیادشهید، به منظور رفع برخی ابهامات و مشکلات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، عصر روز گذشته سردار محسن انصاری به اتفاق دکتر سروش و دکتر تقی پور از معاونین بنیاد باحضور در دفتر انجمن جانبازان نخاعی، با اعضای هیئت مدیره و مدیران کمیته های مختلف انجمن نشست مشترک برگزار کردند.

در ابتدای این نشست پس از ارائه گزارشی از سوی "محمود غیاثی"، رییس هیئت مدیره و "حسین اسرافیلی مدیرعامل انجمن، در مورد مسائل و مشکلات مربوط به طرح بهبود وضعیت معیشت، حق همیاری، ضعف در تهیه و توزیع ملزومات مصرفی بهداشتی، پیگیری سرانه ورزشی و فرهنگی جانبازان و ... ، سردار انصاری با ابراز تأسف از مسایل پیش آمده میان بنیاد و ایثارگران، بر لزوم  ادامه ارتباط و نشست های مشترک به منظور بررسی مشکلات و رفع ابهامات موجود تاکید کرد.

سردار انصاری بااشاره به دستور و تاکید"شهیدی محلاتی" رئیس بنیادشهید و امورایثارگران مبنی بر لزوم توجه به حل مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی به خاطر وضعیت ویژه آنها، اظهار امیدواری کرد برگزاری چنین نشست هایی تداوم داشته و به حل مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان نخاعی منجر شود.

گفتنی است روز 14 اسفند سال گذشته تعداد کثیری از جانبازان نخاعی و ویلچری سراسر کشور در اعتراض به رئیس بنیاد و سوء مدیریت در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع بی سابقه ای را در ساختمان بنیاد مرکز برگزار کردند که بازتاب های گسترده ای داشت.


کد خبرنگار : 21