تاریخ : 1396,چهارشنبه 13 ارديبهشت14:45
کد خبر : 52960 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

اولین تغییر، مبارزه با فساد



محسن ناطق- پیروی و التزام به ولایت همچنین فقدان سوابق قضایی جزو شرایط اصلی قانون اساسی برای ورود به حکومت جمهوری اسلامی در هر رده و پست و مقام میباشد. اکثریت مسئولان با اعمالی مغایر با اصول قانون اساسی و مخالف با اصول اساسی اسلام باعث رکود و تعطیلی عمران کشور شدند که در سال های گذشته با شتاب بسیار عالی در حال پیشرفت بود اما شعارهای بی اساس و تهمت های ناروا به تلاشگران عرصه های عمران و پیشرفت کشور همچنین دروغگویی توانستند وارد حکومت شوند و چهار سال فقط ترمز انقلاب را فشار دادند لیکن از برکت وجود چند نفر نیروهای مخلص و ارزشی و بدون ترمز توانستیم از مانعی بسیار بزرگ و خطرناک به حول و قوه الهی عبور کنیم و همانطور که دوست عزیز اشاره کرده آنقدر شواهد برای مردم وجود دارد که هرگز چنین افرادی نتوانند اطراف حکومت اسلامی وارد شوند.

 پس از انتخابات تنها خواسته مردم رسیدگی به مفاسد اقتصادی مسئولان سکولار نفوذی و محاکمه رانت خواران و دزدان بیت المال و مروجان فحشا خواهد بود که با حضور شورانگیز مردم در انتخابات و اعلام نتیجه آن برای اصلاحات و پاکسازی گسترده مفسدان نفوذی و نوکران استکبار مطرح می گردد.
 
 در غیر اینصورت نتیجه انتخابات هرچه باشد با وجود تعداد زیادی از مسئولان فاسد هرگز نمیتوان به آینده اقتصاد و معیشت مردم امیدوار باشیم بنابراین چنانچه وضعیت در حاکمیت تغییر نکند و نیروهای ارزشی جایگزین افراد معاند با اسلام و مسلمین نشوند چاره ای نداریم جز اینکه فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.

 دولت تدبیر و امید با دستان پینه بسته کشاورزان گندم کاشته و به حساب خودکفایی خودش گذاشته است. دولت گندم را کیلویی 1200 تومن خریده پس از تبدیل به نان با دو برابر قیمتی که از کشاورز خریده به مردم تحویل می دهد.

 تمام نیروگاه ها و کارخانه های پتروشیمی و سایر اموال عمومی که با بودجه بیت المال احداث شده بطور کلی بنام وزیران هزار میلیاردی ثبت شدند و تمام درآمدهای تولیدی آنها به جیب اشخاص واریز می گردند. در کدام کشور منابع ملی و عمومی بنام وزیران ثبت می شوند؟

 طی سال های متوالی نمایندگان مجلس قوانین مصوب دوره های گذشته را با اصلاحیه تغییر دادند یعنی تمام محدودیت های قانونی را حذف کردند تا هرچه سریع تر بتوانند اموال عمومی را بنام خودشان ثبت یا از کشور خارج کنند. هزاران میلیارد سرمایه های بیت المال در املاک و مستغلات کشورهای اروپا و آمریکا متوقف شدند اما می گویند برای پیشرفت کشور نیاز به سرمایه گذاری خارجی داریم.

 مردم بیگانگان را از کشور اخراج کردند و چرخ تولید را به دست جوانان غیرتمند و توانا دادند اما طی سال های گذشته تمام نیروهای ارزشی و غیرتمند از چرخه فعالیت های کشور حذف شدند. اختلاس ها امری عادی شدند اما ناموس پرستی هرگز در کشور ایرانیان فراموش نخواهد شد.

 در جلسات اقتصاد مقاومتی پایان سال 95 گفتند امسال فقط برنامه ریزی کردیم تا سال 96 اجرا کنیم لیکن در حقیقت اقتصاد مقاومتی را روی کاغذ نگه داشتند تا فقط راه های دست اندازی به منابع کلان بانک ها را برای استفاده شخصی و خانوادگی تسهیل کنند.
 
 سال 96 میبایست تغییرات اساسی و بنیادین در مسئولیت های سه قوه ایجاد گردد زیرا فقدان مبارزه با فساد گسترده در سیستم حکومتی خیلی سریع موجب فروپاشی هر نوع حکومتی می باشد لذا خواسته مردم پاک سازی حکومت از فساد و مسئولان فاقد اعتقادات دینی و مذهبی می باشد که در حال حاضر نمایشی اسفبار از تقلیدهای کورکورانه دمکراسی غربی دارند.


کد خبرنگار : 20