تاریخ : 1396,پنجشنبه 14 ارديبهشت15:13
کد خبر : 52982 - سرویس خبری : اخبار

سند راهبردی رزمندگان آماده ابلاغ به هیأت دولت است



مشاور رئیس‌جمهور در امور شهدا و ایثارگران با اشاره به این‌که تیرماه ۹۴ با دستور رئیس‌جمهور سند راهبردی رزمندگان ابلاغ شد که طی آن رزمندگان نیز متولی دارند، اظهارکرد: طی این سند با حضور کل نیروهای مسلح و ۱۳ وزیر کمیته اجرایی آن تشکیل شد و سند راهبردی آن آماده ابلاغ به هیأت دولت و تصویب آن است، که در صورت تصویب آن رزمندگان نیز متولی دارند .

ولی‌زاده

به گزارش ایسنا منطقه لرستان،حجت‌الاسلام ولی‌زاده در شورای مشاوران ایثارگر دستگاه‌های اجرایی استان لرستان اظهار کرد: در خدمت به خانواده شهدا باید باور داشته باشیم که اگر به خانه شهید می‌رویم باید با وضو برویم چراکه خدا در خانه اوست و این باور در دولت تدبیر و امید وجود دارد .


وی با اشاره به اینکه قانون خدمات‌رسانی به شهدا و ایثارگران در سال ۹۰ تصویب شد و دولت یازدهم دو ماه بعداز روی کار آمدن این قانون را ابلاغ کرد که نشانه باور داشتن دولت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، افزود: سه میلیون نفر رزمنده در کشور داریم که در دفاع مقدس حضور داشتند، لذا در این دولت سند راهبردی رزمندگان، ابلاغ شده است .

مشاور رئیس‌جمهور در امور شهدا و ایثارگران با تأکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه تضمین‌کننده نظام و انقلاب و به‌معنای استمرار نظام جمهوری اسلامی است .

وی با اشاره به اینکه اشتغال فرزندان، مهم‌ترین دغدغه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، افزود: معوقات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تا سال ۹۳ پرداخت شده است .