تاریخ : 1396,شنبه 16 ارديبهشت15:04
کد خبر : 52991 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

چرا نامزدها از تبعیض ها نمی گویند؟!



رزمندگان28سال است که مظلوم واقع شده اند، چرا نامزدها و رئیس جمهورفعلی از این تبعیض های ناروا در مناظره های خود سخنی نمی گویند.

مشکانی

فاش نیوز- رزمندگان 28 سال است که مظلوم واقع شده اند، چرا نامزدها و رئیس جمهورفعلی از این تبعیض های ناروا در مناظره های خود سخنی نمی گویند.

 دکتر  روحانی در مناظره اخیر خود گویا فقط بدنبال این بود که بین شیعه وسنی اختلاف  بیندازد. سوال ما ایثارگران این است چرا بعد از سه دهه هیچکس به فکر ما نیست؟ ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل خصم سراپا مسلح ایستادند و از نهال انقلاب و سرزمین مادری خود دفاع کردند.

 امام راحل نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس در خصوص رشادت های رزمندگان فرمودند: "من بر دست و بازوی رزمندگان بوسه میزنم و به این بوسه افتخار می کنم".
 اکنون بعد از گذشت حدود ۳۵ سال و با وجود رهنمودهای مقام معظم رهبری در مناسبات مختلف در خصوص توجه به قشر جانباز و رزمنده گویی مسئولان امر گوش شنوایی ندارند و قلم آنها در دفاع از این وارثان واقعی انقلاب شکسته شده است .

متاسفانه این بی توجهی به رزمندگان دفاع مقدس که بسیاری از آنها حتی در چند عملیات هایی در مناطق جنگی جنوب وغرب حضور داشتند و به دلیل شدت آتش دشمن در منطقه آسیب دیدند بسیار بیشتر است.

 در آن دوران با توجه به اینکه برخی جراحات رزمندگان شدید بود و نمی توانستند راهی خانه شوند، به مراکز درمانی(بیمارستان صحرایی) اعزام می شدند.

اما متاسفانه در بسیاری از این مراکز درمانی، بایگانی مناسب و مدونی برای نگهداری اسناد و مدارک بالینی رزمندگان تحت معالجه و مداوا وجود نداشت.

 علاوه بر آن در دوران دفاع مقدس انبوه مجروحین که بعد از عملیات ها  به مراکز درمانی اعزام می شدند، به فکر تهیه پرونده و سابقه نبودند!

 اما اکنون پس از گذشت چند دهه پاسخ درست و حسابی به این شیرمردان داده نمی شود و تنها به این پاسخ اکتفا می شود که شما مدرک همزمان بالینی ندارید.

سوال این است آیا درست است؟ رزمنده داوطلب27ماه جنگ بدون دفترچه درمانی باشد.


کد خبرنگار : 20