تاریخ : 1396,دوشنبه 18 ارديبهشت18:57
کد خبر : 53050 - سرویس خبری : اخبار

پیشنهادات یک آزاده به نامزدها



آزاده سید علی اکبر مصطفویآزاده ممتاز دوران دفاع مقدس، سردار سید علی اکبر مصطفوی یادداشتی را در اختیار ما قرار داده و در آن انتظاراتی را از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیان داشته است. متن کامل این یادداشت چنین است:

نامزدهای ریاست جمهوری در سومین و آخرین مناظره ی خود موظف هستند در بخش اول بر اساس مدارک مستند و مستدل، وعده‏ های عمل نشده دولت را به استحضار ملت برسانند و رئیس جمهور نیز موظف است جوابگوی وعده های عمل نشده باشد.  
بخش دوم: نامزدها موظفند با برنامه مدوّن راهکارهایی که براساس عقل و منطق قابل اجراست را برای رفع مشکلات جامعه ارائه دهند.                       
بخش سوم: صادقانه و شفاف اعلام دارند که با هماهنگی و همکاری، قوه مقننه، قضائیه و حتی نهادها و سازمان‏های مختلف آن هم با نظارت رهبر معظم انقلاب، قادر به حل مشکلات هستند و لاغیر.                                                                                                                                       

بخش چهارم: اعلام داشتنِ ثروت و دارائی های نامزدها می‏ تواند کار پسندیده ای باشد. لازم به یادآوری است با چنین دیدگاه و با توجه به تعهد، صداقت، تخصص، شایستگی و سوابق گذشته ی شخص، خصوصا در اداره امور اجرایی کشور، توأم با راهکارهای مناسب و قابل اجرای بهتر، موجب جمع آوری رأی بیشتری خواهد شد و از سوی دیگر، راهکارهایی که در حل مشکلات کارساز واقع گردد باعث خواهد شد ضعف، قوت و کم کاری های دولت فعلی و دولت های گذشته، بدون تخریب همدیگر مشخص شود. البته اینگونه سئوالات باید از جانب مجری مربوطه مطرح گردد.