تاریخ : 1396,سه شنبه 19 ارديبهشت19:45
کد خبر : 53085 - سرویس خبری : حوادث

خودروی فرماندار، فرزند شهید و جانباز شیمیایی را زیر گرفت


خودروی فرماندار، فرزند شهید و جانباز شیمیایی را زیر گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: مامور وظیفه شناس جانباز شیمیایی و فرزند شهید که برای اعمال قانون خودروی فرماندار ملایر را متوقف کرده بود در بیمارستان مراحل درمان خود را طی می کند .

فاش نیوز - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: مامور وظیفه شناس جانباز شیمیایی و فرزند شهید که برای اعمال قانون خودروی فرماندار ملایر را متوقف کرده بود در بیمارستان مراحل درمان خود را طی می کند .

سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در نشست خبری خود درباره آخرین وضع پرونده که در سایت های خبری چند روزی است منتشر شده اقدام فرماندار ملایر در برخورد با مامور وظیفه شناس را مورد انتقاد قرار داد و افزود: مامور وظیفه شناس که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی است و پدرش هم بر اثر شیمیایی منطقه سردشت به شهادت رسیده زمانی که قصد اعمال قانون خودرویی را دارد با رفتار غیر قانونی بخشدار جوکار شهرستان ملایر مواجه می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه اقدام فرماندار ملایر در برخورد با مامور وظیفه شناس غیر مسئولانه و رفتار بخشدارجوکار هم مجرمانه بوده است تصریح کرد: در صحبتی که با این مامور داشتم، ایشان گفت صد متر روی کاپوت خودرو کشیده شدم و ناگهان با ترمز و حرکت مارپیچ راننده خودرو به کنار جاده پرت شدم .
سردار مهری گفت: اقدام بخشدار جوکار ملایر توهین آمیز و غیر قانونی بود و متاسفانه مامور وظیفه شناس را علاوه بر توهین مورد ضرب و جرح قرار دادند، از سوی دیگر فرماندار که در خودرو حاضر و شاهد اقدام مجرمانه بخشدار بود هیچ کاری نکرده و نظاره گر بخشدار منطقه بوده در حالی که فرماندار خود مسئول تامین امنیت و شورای ترافیک شهرستان است.
وی با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است و مسئولان نیز باید طبعیتاً بیشتر رعایت کنند در خصوص بی تفاوتی فرماندار ملایر در برخورد با مامور وظیفه شناس گفت: مامور وظیفه شناس هم اکنون مراحل درمان خود را طی می کند و پرونده هم در دادگاه همدان در حال رسیدگی است و امیدواریم با مجرمان برخورد شود.
سردار مهری افزود: طبق قانون وقتی درجاده مصدومی مشاهده می شد براساس ماده 719 باید راننده و دیگر مجروح را  به نزدیکترین درمانگاه و یا مرکز درمانی منتقل کنند که فرماندار  از این کار هم امتناع کرد.
وی یادآور شد: اگرچه خودروی حامل فرماندار با پلاک شخصی بوده در عین حال برای پلیس در برخورد با متخلفان بین خودروی شخصی و دولتی فرقی نیست بر همین اساس هرگاه پلیس از راننده خودرو درخواست مدارک می کند باید چه شخصی و چه دولتی مدارک را تحویل دهد این در حالی است که بخشدار جوکار گفته بود نیازی به دادن مدارک نمی بینیم.