تاریخ : 1396,شنبه 23 ارديبهشت18:50
کد خبر : 53158 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نماینده ایثارگر: به چپ وراست رأی ندهید به اخلاق رأی بدهید


نماینده ایثارگر: به چپ وراست رأی ندهید به اخلاق رأی بدهید

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی رعایت اخلاق سیاسی و دارا بودن برنامه را معیار و ویژگی مهمی برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور دانست.

فاش نیوز -  نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی رعایت اخلاق سیاسی و دارا بودن برنامه را معیار و ویژگی مهمی برای انتخاب رئیس جمهور آینده کشور دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سمیه محمودی نماینده ایثارگر مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی چه در بحث ریاست جمهوری و چه در بحث انتخابات شوراهای شهر و روستا بسیار مهم است و درست نیست نامزدها به خاطر رسیدن به هدف خود، تخریب دیگری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرزند سردار شهید غلامرضا محمودی، فرمانده گردان حضرت امیر و قائم مقام عملیاتی تیپ قمر بنی هاشم(ع)گفت: بالاخره ما می خواهیم مردم برای حضور در صحنه های انتخاباتی و سیاسی کشور ترغیب شوند، چرا که  مردم ما، مردم فهیمی هستند و مردمی نیستند که با حرف و شعار فریب بخورند.

.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به گسترش رسانه ها، آگاهی مردم نسبت به گذشته افزایش یافته است تصریح کرد: به نظر من در مناظره ها رعایت اخلاق سیاسی بسیار مهم است و مردم، آن را یک ویژگی بسیار مثبت می دانند و به کسی که اخلاق را رعایت کند نمره خوب می دهند.

محمودی ادامه داد: این که بخواهید آمار و ارقام اشتباه و یا دروغین را برای بدست آوردن رای به مردم بدهیم از طرف هر کسی که می خواهد باشد صحیح نیست و مطمئنا در نظر مردم تاثیر آنچنانی نخواهد گذاشت .

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: کاندیدایی موفق است که بتواند برنامه عملیاتی برای کشور ارائه دهد، چرا که اگر کسی برنامه ای داشته باشد مسلما مردم به او رای می دهند، اما متاسفانه در مناظره های فعلی کسی برنامه ای ارائه نداده است و مناظره کنند گان فقط همدیگر را می کوبند.

وی با تاکید بر اینکه چیزی که برای ما مهم است اخلاق سیاسی است متذکر شد: ما نظام جمهوری اسلامی را داریم و این نظام باید حفظ شود و اگر قرار باشد که با بد اخلاقی، مشارکت مردم را کم کنیم ضربه اصلی را خودمان به آن وارد کرده ایم و این موضوع باید مد نظر کاندیداها قرار داشته باشد.

محمودی در خصوص این سوال که چه توصیه ای به ایثارگران برای شرکت در انتخابات دارید یادآور شد: ایثارگران همیشه در صحنه بوده اند و الان هم انتظار ما این است که صحنه را خالی نکنند و ان شاالله انتخاب شایسته  و درستی داشته باشند و به برنامه ها رای بدهند و به چپ و راست رای ندهند.

عضو فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: ما می گوییم هر کسی آمد و برنامه ارائه کرد اگر برنامه اش با واقعیت های کنونی منطبق بود او را برای آینده کشور انتخاب خواهیم کرد.


کد خبرنگار : 18