تاریخ : 1396,یکشنبه 24 ارديبهشت13:01
کد خبر : 53161 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

ایستگاه صلواتی در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان


ایستگاه صلواتی در مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان

در شب با عظمت میلاد فرخنده منجی عالم بشریت ، بقیه الله اعظم ، امام زمان (عج) ، جمعی از جانبازان نخاعی ، پرسنل خدوم مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان و کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی نموده و با توزیع شربت و شیرینی به عابران از شیعیان و دلدادگان منتظر آن امام همام پذیرایی بعمل آوردند .

فاش نیوز - در شب با عظمت میلاد فرخنده منجی عالم بشریت ، بقیه الله اعظم ، امام زمان (عج) ، جمعی از جانبازان نخاعی ، پرسنل خدوم مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان و کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان ، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی نموده و با توزیع شربت و شیرینی به عابران از شیعیان و دلدادگان منتظر آن امام همام پذیرایی بعمل آوردند .
بنا به گفته مهندس عاقلی ، سرپرست مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی ، این ایستگاه ، با همکاری مدیر کل بنیاد شهید ، مهندس فرجیان پور و تنی چند از یادگاران هشت سال دفاع مقدس برپا شد .
لازم به ذکر است مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان ،همزمان با هفته دولت در سال 95 افتتاح شد و این مراسم جشن معنوی،  برای اولین بار در مقابل ساختمان یاد شده ، برگزار گردید .


کد خبرنگار : 17