تاریخ : 1396,یکشنبه 24 ارديبهشت18:30
کد خبر : 53164 - سرویس خبری : اخبار

سهمیه حج تمتع سال جاری ایثارگران اعلام شد


سهمیه حج تمتع سال جاری ایثارگران اعلام شد

سهمیه ایثارگران، نحوه ثبت نام و کاروانهای اعزامی و همینطوز قیمت نهایی حج تمتع سال جاری برای جامعه ایثارگر کشور اعلام شد.

فاش نیوز - سهمیه ایثارگران، نحوه ثبت نام و کاروانهای اعزامی و همینطوز قیمت نهایی حج تمتع سال جاری برای جامعه ایثارگر کشور اعلام شد.

بر اساس اعلام اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از روز یک‌شنبه 24 اردیبهشت ماه 96، خانواده‌های شاهد و ایثارگر مشمول دریافت سهمیه حج، می‌توانند به کاروان‌های استان و شهرستان خود مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

طبق اعلام سازمان حج و زیارت، افرادی که در کاروان‌ها ثبت نام می‌کنند پنج روز فرصت تکمیل ثبت نام و واریز وجه به حساب سازمان حج و زیارت را دارند، همچنین هزینه پایین‌ترین قیمت کاروان‌های تمتع 9،700،000 تومان و بالاترین قیمت 13،700،000 تومان اعلام شده است.

پیش تر در جلسه نشست شورای حج بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شد که دستورالعمل حج تمتع در سال جاری تهیه و تعداد 6000 هزار سهمیه حج تمتع که در گذشته از سازمان حج و زیارت اخذ شده بود به استان‌ها ابلاغ شود تا اقدامات لازم برای ثبت نام خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط صورت گیرد. تعدادی سهمیه نیز برای خانواده‌های شهدای منا برای حج تمتع تخصیص پیدا کرد.

 


کد خبرنگار : 21