تاریخ : 1396,سه شنبه 26 ارديبهشت15:42
کد خبر : 53213 - سرویس خبری : اخبار

مسیر و چگونگی حضور جانبازان در تجمع عظیم مصلی


مسیر و چگونگی حضور جانبازان در تجمع عظیم مصلی

به دلیل استقبال چشمگیر جانبازان و ایثارگران در تجمع عظیم حامیان دو مرد جهادی و انقلابی حجت الاسلام «سیدابراهیم رییسی» و دکتر «محمدباقر قالیباف» هماهنگی لازم برای حضور جانبازان در مصلی بزرگ تهران انجام شده است.

فاش نیوز - به دلیل استقبال چشمگیر جانبازان و ایثارگران در تجمع عظیم حامیان دو مرد جهادی و انقلابی حجت الاسلام «سیدابراهیم رییسی» و دکتر «محمدباقر قالیباف» هماهنگی لازم برای حضور جانبازان در مصلی بزرگ تهران انجام شده است.

بنا براین گزارش، به همت کمیته ایثارگران ستاد مرکزی تبلیغات حجت الاسلام رییسی و دکترقالیباف و همراهی و مساعدت مدیران مصلی بزرگ تهران برای حضور جانبازان معزز در برنامه تجمع بزرگ امروز (سه شنبه  26 اردیبهشت ماه) عزیزان جانباز می توانند با آسودگی خاطر بیشتری در این تجمع بزرگ شرکت کنند.

جانبازان می توانند از طریق درب 25 غربی مصلی در خیابان پاکستان به محل تجمع دسترسی داشته باشند و از درب ورودی شبستان 41 مصلی برای ورود و استقرار در جایگاه ویژه در شبستان اصلی و حضور در وی آی پی هماهنگ شده اقدام نمایند. همچنین درب جنوبی درخیابان شهیدبهشتی(ورودی نماز جمعه) نیز به عنوان گزینه دوم وبعدی مناسب است. همچنین برای هماهنگی احتمالی به آقای زعفرانی مراجعه شود.

کمیته ایثارگران از جانبازان درخواست کرده با توجه به اینکه پیش بینی گردیده خیل عظیمی از جانبازان، ایثارگران و هوادران در این برنامه حضور یابند و ترافیک احتمالی مسیر، زودتر از موعد در مصلی بزرگ تهران حضور بهم رسانند.


کد خبرنگار : 21