تاریخ : 1396,شنبه 30 ارديبهشت16:21
کد خبر : 53292 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

انتخابات گذشت!



جانباز نخاعی -  انتخابات گذشت و در انتخابات یک طرف حق یا ناحق برنده می شود و این قاعده بازیست. دموکراسی و مردمسالاری سیستم خلایق هرچه لایق است رأی داشتن همیشه دلیل حق داشتن نیست. رنگ ادعا ها و نظرات ما هم بی رنگ نشده و ما نشان دادیم که بیشتر از خیلی از مدعیان به مردمسالاری پایبندیم.

گذشته از کری خوانی های زمان تبلیغات که لازمه این عرصه است ولی حق و ناحق جایشان عوض نمی شود. سال 88 هم همین مردم احمدی نژاد را انتخاب کردند و فرقش با الان دراین است که در آن روز عده ای نانجیبانه به رأی مردم تمکین نکردند و حالا و در دوره های قبل نیز عده ای نجیبانه، اگر هم مشکلاتی بود، به رأی مردم چه حق یا ناحق، تن دادند و زیر میز نزدند.

دیروز تاج زاده گفته بود من به تجربه می گویم اینکه رأی ما در نتیجه انتخابات تأثیر ندارد دروغی بیش نیست! و همین بزرگترین مدرک برای بی صداقتی و نفاق و نان به نرخ روز خوردن این آدمهاست که 8 ماه کشور را به ورطه نابودی کشاندند و دشمن را جری کردند و پاس گل به روحانی دادند تا تمام دستاوردهای هسته ای و حیثیت انقلاب را به باد دهد.

معتقدیم پیروز این میدان رهبری معظم بود که فراتر از این جریانات، مانند یک مسئول تربیت بدنی و روحی مردم مسابقه ای را برگزار کرد و اصل برایش برگزاری خوب و پرشور این مسابقه و ارتقاء مردم بود و برایش اصل این بود که این شور و نشاط را به رخ دشمنان بیرونی، خصوصا همسایگان لجوج و منعد بکشد.

حال این مشارکت و اعتماد ملی، قدرت آفرین است برای کشور به شرطی که آن را در مقابل دشمن بکار بگیرند و در داخل مایه امن و آرامش قرار دهند ولی متأسفانه برآوردها این است که روحانی نشان داده است که مانند دور دوم احمدی نژاد، غره خواهد شد و بجای کدخدا، علیه رعیتی که انتخابش کرده اند عمل خواهد کرد. اگر طعنه ها و بد اخلاقی ها و زاویه گرفتن از رهبری را ادامه دهد، نه تنها این رأی بالا خواهد سوخت بلکه فرصتی برای کدخدا خواهد بود!


کد خبرنگار : 19