تاریخ : 1396,سه شنبه 02 خرداد13:20
کد خبر : 53341 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

انتخابات را بردید اما اخلاق را...


انتخابات را بردید اما اخلاق را...

درست است که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی یک جناح خاص پایان پذیرفت اما همچنان سوالات اساسی بسیار زیادی بدون پاسخ مانده است که حامیان منطقی و فاقد تعصب شیخ حسن روحانی باید پاسخگوی آن باشند.

سیدرسول

فاش نیوز-درست است که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی یک جناح خاص پایان پذیرفت اما همچنان سوالات اساسی بسیار زیادی بدون پاسخ مانده است که حامیان منطقی و فاقد تعصب شیخ حسن روحانی باید پاسخگوی آن باشند.

1- کاندیدای مورد حمایت شما اخیرا اذعان کرده است که100 سال دیگر هم مشکلات حل نمی شود !آیا چنین کسی صلاحیت بدست گرفتن امور اجرایی سخت و دشوار که از قضای روزگار بسیاری از آنها در دوره نخست ریاست ایشان با همین دیدگاه و نگرش به وجود آمده است را دارد؟
 2-در دولت آقای روحانی، نجومی بگیرانی که حقوق 60 میلیون در ماه داشتند، ذخیره نظام نامیده شدند . برادر تنی آقای روحانی به اسم حسین فریدون، مفسد فی الارض شناخته شده اما هیچ برخوردی با وی صورت نگرفته است و ایشان همیشه وهمه جا حضور فعال دارند.

 3- آقای روحانی علی رغم صحبت های خود مبنی بر پذیرفتن نقدها، همیشه منتقدان دلسوز خود را تندرو، افراطی، بی سواد، بی شناسنامه، جهنمی، دلواپس عصر حجری، هوچی باز، تخریب گر و... خطاب کرد.
هنرمند ارزشی و محبوب روحانی که اینقدر بخاطر دعای ربنای شجریان دارد غصه می خورد، آیا عکس های شجریان را در بغل گوگوش هم دیده است؟
4- تمامی تلاش ها و دستاوردهای دانشمندان هسته ای که با دست خالی و با وجود تحریم ها، به غنی سازی 20 درصدی رسیده بودند، سیمان کاری، تعطیل و تعلیق کرد وعملا تمام مراکز هسته ای به موزه تبدیل شده است.
5- در دولت آقای روحانی، قراردادهای ننگین و بسیار خفت بار تری از گلستان و ترکمانچای منعقد شد که در آن چیزی جز خیانت به مردم ایران نبود، مثل قرارداد FATF و IPC و 2030 و..( رهبر انقلاب  فرمودند: ایران تسلیم سند هایی مثل سند ۲۰۳۰ یونسکو نخواهد شد، درحالی که دولت روحانی این سند را تصویب و ابلاغ کرده است)  در حالی که 2030یعنی به رسمیت شناختن همجنس گرا ها  در ایران که طبق این سند در ایران همجنس گرا ها می‌ توانند کلاس داشته باشند و این بسی شرم آور و آبرو بر برای ایران اسلامی است.
6- رهبری بارها تذکر داده بودند که آمریکا غیرقابل اعتماد است، اما شما خودسری کردید، خطوط قرمز نظام را که مورد تاکید رهبر بود، زیرپا گذاشتید و با کدخدا معامله کردید، معامله ای که سراسر برد برای دشمنان و سراسر باخت برای ملت ایران بود.
7- یکبار وعده ی صد روزه دادید، بعد از سه سال و نیم رخ در رخ مردم گفتید من کی گفتم صد روزه؟ دوباره بعد از چند روز رخ در رخ مردم گفتید برنامه های مدون صد روزه و چندماهه دارم، در مناظره هم وقتی قالیباف به شما گفت وعده صد روزه، باز هم با کمال وقاحت گفتید سایت ها دروغ گفته اند.
8- استقبال روزنامه‌ صهیونیستی ها آرتص از موضع روحانی در قبال پیام نوشته شده بر روی موشکهای سپاه را چگونه می توان توجیه کرد؟ روحانی می گوید: چرا موشک ها را در شهر های زیر زمینی نشان دادند. خب استاد! سایه جنگ با این اقتدار و قدرت نمایی از سر کشور دور شده است، نه با اظهار ضعف وزیر خارجه شما که گفته بود آمریکا ظرف 5 دقیقه می تواند تمام توان نظامی ما را نابود کند، یا ادعای اینکه روزگار امروز، دوره مذاکره است نه موشک .

9-  توهین روحانی به نیروهای مسلح و امام خمینی (ره( "روی موشک شعار می نویسند تا برجام را به هم بزنند" این جمله ای بود که حسن روحانی در مناظره جمعه ۱۵ اردیبهشت به زبان آورد. آیا می دانید جمله روی موشک چه بود و چه کسی آن را بیان کرده بود!؟
10- جمله روی موشک «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» بود که حضرت امام خمینی )ره) آن را بیان کرده اند. آیا حسن روحانی به امام معترض است؟ آیا روحانی خبر ندارد که اسراییلی ها به فرزندان خودشان آموزش داده اند تا روی موشک های اسرائیلی درباره محو اسلام و مسلمانان بنویسند؟ !مگر نه این است که این جمله تاریخی از بنیانگذار انقلاب اسلامی و از اهداف واقعی انقلاب ماست؟! آقای روحانی به کجا چنین شتابان؟!
11- حال با این اوصاف آقایان حامیان منطقی و فاقد تعصب شیخ حسن روحانی کمی هم منصف باشید بگذارید این مردم کمی به آرامش برسند، خدا را خوش نمی آید، به خدا اگر بفهمید امحای ۱۷۰۰تن سیب ‌زمینی به خاطر جلوگیری از افت قیمت یعنی چی!؟ مردم نون شب ندارند بخورند خب پخش می کردند بین مردم!
12- قرار بود هم چرخ سانتریفیوژ‌ها بچرخد هم چرخ اقتصاد، اما آقایان حامیان منطقی و فاقد تعصب شیخ حسن روحانی آیا چرخ اقتصاد می ‌چرخد؟ شرمتان باد کسانی که با اختلاس، دزدی و رانت خواری و دروغگویی به خون این شهیدان خیانت و به مدافعان مظلوم حرم توهین می کنید.
شرم تان باد که رهبری حرف های نگفته بسیاری از دولت روحانی دارد، از دروغ های بر جام گرفته تا تذکرات خصوصی در مورد وضع نگران کننده معیشت مردم .            
شرم تان باد که با عملکرد شرمگین تان دل مقام معظم  رهبری را به درد آوردید که معظم له فرمودند بابت بیکاری حاکم در کشور، شرمنده هستم!