تاریخ : 1396,یکشنبه 21 خرداد14:00
کد خبر : 53622 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مسئول اشتغال چه می گوید!


مسئول اشتغال چه می گوید!

احتمالا" این آماری که واحد اشتغال میگوید، حتما" مربوط به کشورهای دیگر می باشد!

ع ق

ع ق - جناب آقای مجتهد و آقای ساقی!

شماهاکه دستتان به سران نطام می رسد چرا ازمشکلات بیکاری فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان گزارشی نمی دهید؟

مسئول اشتغال که دم ازاشتغال ایثارگران و فرزندان آنها می زند، می شود بگوید ازکجا این آمار را ارائه می دهد؟ حداقل الان قشرجانباز و آزادگان قریب 90درصدبازنشسته شده اند یا شاغل هستند! الان مشکل ایجاد شغل برای فرزندان تحصیل کرده این عزیزان دیده می شود و بایدفکری بکنند. چرا در شرکتهای وابسته و بانک دی و خود بنیاد ازفرزندان این قشراستفاده نمیشود؟ بنده حداقل بابیش ازصد نفر ازدوستان آزاده درارتباط هستم و هرکدام ازآزادگان دراستانهای مختلف بادیگرد وستانشان درارتباط هستند، دریغ ازیک موردکه فرزندشان شاغل باشد! اکثرالیسانس یافوق لیسانس گرفته اندوبیکارهستند.

 احتمالا این آماری که واحداشتغال میگویدحتما مربوط به کشورهای دیگرمی باشد! بنده هروقت منطقه بنیادمراجعه کردم فورا گفتند هنوزجایی اعلام نکرده که نیرو بخواهد! هروقت نیازباشد ما اطلاع می دهیم. پس این آقا چه میگوید؟

چرا اینهمه دروغ وفریب و شعار و حرف؟ ای کاش روزی برسد تا ما هم بتوانیم بارهبری ملاقاتی داشته باشیم. ازسال 69که ازعراق بعداز8 سال اسارت بازگشتیم و55 درصدجانبازی، حتی یکبارهم کسی حالی ازبنده یادیگردوستان نپرسیده اند.فقط عده ای خاص هرسال جهت دیدار با آقا برده می شوند و گویا این عزیزان احتمالا مشکلاتی ندارند و فقط مشکلشان دیدار با آقاست!

هرمسئولی هرچه بگوید و هر آماری بدهد هیچکس یاهیچ سازمانی صحت ودروغ آنرا پیگیری نمی کند! مگرفرزندان شهدا،جانبازان و آزادگان چندنفرهستند؟

به هرحال روزی فرا میرسدکه حرف مابه گوش رهبری برسد.


کد خبرنگار : 20