تاریخ : 1396,دوشنبه 29 خرداد16:35
کد خبر : 53810 - سرویس خبری : اخبار

برکناری شهیدی قطعی شد


برکناری شهیدی قطعی شد

اخبار رسیده به فاش نیوز از برکناری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دوازدهم حکایت دارد.

فاش نیوز -  یک منبع مطلع از قطعی بودن برکناری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت دوازدهم خبر داد.

یک مقام نزدیک به رئیس جمهور به فاش نیوز خبر داد که حجت الاسلام شهیدی به خاطر آنچه که او آن را ضعف و ناتوانی وی عنوان کرد، دیگر در دولت دوازدهم به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور نخواهد داشت.

این مقام آگاه که از افراد نزدیک به روحانیست، اظهار داشت شهیدی محلاتی مسئولیت در بنیاد را دست کم گرفته بود ولی در عمل معلوم شد که با وجود حمایت زیاد دولت و رئیس جمهور از وی او از عهده اداره آن برنیامد.

گفتنی است علاوه بر فسادهای مالی که خصوصا" در بانک دی رخ داد و افرادی که شهیدی در این نهاد مقدس به آنها مسئولیت داده بود، از جمله شفیعی، میعاد صادقی خواهرزاده اش و فقیهی از افراد نزدیک به وی و... بروز اختلال در عملکرد بخش های مختلف بنیاد در دوره چهارساله اش در بنیاد خصوصا" در بخش بهداشت و درمان، و معیشت ایثارگران و نبود نظارت بر دستگاه های مختلف به منظور مطالبه حقوق معطل مانده ایثارگران نیز از نشانه های بارز ناکارآمدی رئیس فعلی بنیاد حکایت دارد.

همچنین حجت الاسلام شهیدی خود بارها نسبت به ناتوانی اش در اداره امور ایثارگران در حضور خود آنان اذعان کرده است.

گفتنی است در این اواخر، اعتراضات ایثارگران به سوء مدیریت در بنیاد به اوج خود رسیده است به طوری که چندی پیش بزرگ ترین و بی سابقه ترین تجمع اعتراضی با حضور تعداد کثیری از جانبازان ویلچری و نخاعی از سراسر کشور در ساختمان بنیاد برگزار شد.


کد خبرنگار : 19