تاریخ : 1396,سه شنبه 30 خرداد14:12
کد خبر : 53824 - سرویس خبری : اخبار

تأیید خبر برکناری رئیس بنیاد با چاشنی اهانت و اتهام


تأیید خبر برکناری رئیس بنیاد با چاشنی اهانت و اتهام

یکی از کاربران فاش نیوز که از لحن وبیانش پیداست از نزدیکان و همکاران رئیس بنیاد است با ارسال پیامی به فاش نیوز در قالب یک کامنت، با تلویحی که بلیغ تر از تصریح است خبر منتشر شده در این پایگاه خبری مبنی بر برکناری رئیس بنیاد را تأیید کرده است.

آشای دردآشنا -  یکی از کاربران فاش نیوز که از لحن وبیانش پیداست از نزدیکان و همکاران رئیس بنیاد است با ارسال پیامی به فاش نیوز در قالب یک کامنت، با تلویحی که بلیغ تر از تصریح است خبر منتشر شده در این پایگاه خبری مبنی بر برکناری رئیس بنیاد را تأیید کرده است.

اینک با پوزش از برادر عزیزمان یوسف مجتهد، که در این متن اتهاماتی به ایشان وارد شده، شما را به قضاوت درباره آن فرا می خوانیم:

برادر ارجمند جناب آقای ساقی وجناب مجتهد! باسلام؛ حضرت امام خمینی رحمه الله علیه می فرمودند مواظب قلم هایتان باشید که شما را جهنمی نکند. متاسفانه سال هاست دغدغه های شخصی خود رابه اسم حمایت از ایثارگران منتشر می کنید. هزاران ذهن را مکدر ومشوش نمودید وهزاران گناه را به خاطر دنیای خویش ذخیره کردید.

«جناب ساقی! کینه وحقد جناب مجتهد از بنیاد ومسولین آن معلوم است زیرا به دلیل هرج ومرجی که در بنیاد راه انداخت ومیلیاردها تومان از حقوق بیت المال را خرج تفکرات افراطی خود کرد وبرای پوشش دادن به اشتباهات خود نماینده خلافکاری را وادار کرد تا طرح تحقیق وتفحص از بنیاد را علم کند و.... چون مجتهد مجری آن شود که حاصل آن نیز فقط رسوایی مجریان طرح تحقیق وتفحص از بنیاد بود.

ولی کینه جنابعالی از بنیاد رانمی دانم برای چیست؟ احتمالا عدم باج دهی بنیاد برای تامین مکان برای سایت وتشکیلات حزبی جاابعالی ....

تیتری که در خصوص حضرت آقای شهیدی زده اید نشانه مضاعف بی تقوایی شماست. ایشان ماه هاست که اعلام نموده اند به دلیل مشکلات جسمی وبیماری قادر به ادامه خدمت در بنیاد نیست واین عین تقوای این سید بزرگوار است. وعلیرغم اصرار مسئولین دولتی برای ابقای وی؛ حضرتشان تمایلی به ماندن ندارند ولی شما باکدام حقد وکینه به خود اجازه چنین جسارت وگزافه گویی را می دهید؟ دروغ وتخریب مومن قطعا حرام است...»


کد خبرنگار : 19