تاریخ : 1396,سه شنبه 30 خرداد18:30
کد خبر : 53841 - سرویس خبری : اخبار

مسئولان قوه قضائیه با ایثارگران دیدار می کنند


مسئولان قوه قضائیه با ایثارگران دیدار می کنند

سخنگوی قوه قضائیه از دیدار مسئولان این قوه با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در هفته قوه قضائیه خبر داد.

فاش نیوز - سخنگوی قوه قضائیه از دیدار مسئولان این قوه با خانواده معظم شهدا، جانبازان در هفته قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش فاش نیوز، حجت ‌الاسلام محسنی اژه‌ ای روز سه شنبه 30 خرداد در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های جانبازان و رزمندگان از دیدار مسئولان قوه قضائیه با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد و افزود: رهبری فرمودند قوه قضائیه باید  ۱۰۰% انقلابی باشد براین اساس در روز پنج شنبه اول تیر ماه همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجدید میثاق با امام را در برنامه کاری خود قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: هفته قوه قضاییه از اول تیر تا روز شهادت ۷۲تن از یاران انقلاب و شهید بهشتی ادامه دارد و یاد خاطره شهدا انقلاب و شهید بهشتی را گرامی می‌ دارم. هفته قوه قضائیه فرصتی است تا قوه کارهای سال گذشته را مرور و در حد امکان اطلاع‌ رسانی کند، سخن مردم را بشنود و نقاط قوت و ضعف خود را مورد بررسی قرار دهد.

اژه ای تصریح کرد: مسئولان قوه قضائیه در روز پنجشنبه 1/4/96 به دیدار خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران خواهند رفت تا به مسئل، مشکلات و نیازهای آنان رسیدگی کنند.

حجت الاسلام اژه ای در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضائیه و امنیت همه جانبه، قوه قضاییه و همکاری با سایر قوا برای مبارزه با همه مظاهر فساد، قوه قضاییه و اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید اشتغال، قوه‌ قضاییه و خدمت بهتر و آسان‌ تر به مردم و تکریم ارباب رجوع، قوه ‌قضاییه و تجدید میثاق با آرمان امام، قوه قضاییه و ولایت‌ مداری و بصیرت انقلابی و قوه‌ قضاییه و تجلیل از شهدا و ایثارگران از ویژه برنامه های هفته قوه قضائیه است.