تاریخ : 1396,چهارشنبه 14 تير18:30
کد خبر : 53885 - سرویس خبری : اخبار

گزینه های اصلی مطرح برای ریاست بنیادشهید


گزینه های اصلی مطرح برای ریاست بنیادشهید

«حسین مظفر» و «محمدحسن ابوترابی فرد» از گزینه های مطرح برای تصدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

فاش نیوز -  در پی کسب اطلاع و انتشار خبر برکناری رئیس فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اطلاع یافتیم که«حسین مظفر» و «محمدحسن ابوترابی فر» از گزینه های مطرح برای تصدی ریاست این بنیاد هستند.

بر پایه این گزارش، یک مقام آگاه و از حلقه نزدیکان رئیس جمهور با بیان این خبر به فاش نیوز گفت: حسین مظفر به دلیل جانباز و برادر سه شهید بودن، شخصیت غیر جناحی و تجربه و سابقه نسبتا" موفق حضورش در بنیاد از گزینه های جدی برای تصدی سازمان مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

این مقام آگاه ویژگی دیگر مظفر را علاوه بر موارد فوق الذکر، تحصیلات حوزوی  وی عنوان کرد که او را قادر می سازد علاوه بر سمت معاونت ریاست جمهور و رئیس بنیاد شهید، نمایندگی ولی فقیه را نیز عهده دار باشد.

طبق اظهارات این منبع مطلع، حجت الاسلام «سید حسن ابوترابی فرد» نیز از دیگر افراد مطرح برای ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران است که وی نیز از شخصیت های محبوب در میان ایثارگران و خصوصا" آزادگان است که تجربه فراوانی در حوزه قانونگزاری و همچنین ارتباط با اقشار مختلف ایثارگران دارد.

این مقام مطلع البته گزینه حضور توأمان این دو فرد مطرح در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیز محتمل ارزیابی کرده است.


کد خبرنگار : 19