تاریخ : 1396,یکشنبه 04 تير15:16
کد خبر : 53931 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

مشکل مصوبه نیست!



رزمندگان بسیجی- سئوال بنده به‌عنوان یک رزمنده بسیجی با حدود 8 ماه سابقه در جبهه و عملیات این است که مشخصا تا به حال چه قوانین اجرائی و عملی برای رزمندگان در نظر گرفته شده است؟

  به عنوان نمونه سند راهبردی رزمندگان که توسط آقای جهانگیری معاونت محترم رئیس جمهور ابلاغ شده است، جز مشتی ماده و بند و تبصره نتیجه دیگری عاید رزمندگان دفاع مقدس شده است و یا مصوبات غیر اجرائی مشابه دیگر در مورد رزمندگان جز مثنوی هفتاد من کاغذ، در عمل و اجرا حتی یک مورد میتوان ذکر نمود که به درد بخورد و متاسفانه بیشتر سبب سردرگمی و اتلاف وقت و بعضا تحقیر و تمسخر، نتیجه ای دیگر عاید نمی شود.

 مشکل مصوبه نیست! درد اینجاست که متاسفانه هیچ اراده و نیت خیری برای کمک به جامعه ایثارگران در بین دولتمردان نیست، وگرنه میتوان با 4 بند در یک مصوبه مشخص و الزام آور که یک چهارم کاغذ a4 برای رزمندگان و صد البته برای جانبازان و خانواده شهدا مصوب میشود، خدماتی در خور و شایسته به این قشر دلسوز و وفادار به نظام و امام راحل و رهبری معظم ارائه نمود.

 ضمن تشکر از برادران عزیز دست اندر کار این سایت تقاضا دارد اگر ممکن است ساز و کار و راه حلی اندیشیده شود (پیرو فرمایشات حضرت آقا در مورد لزوم توجه به ایثارگران) جامعه ایثارگران بتوانند همه در سراسر کشور شناسائی شوند و با نمایندگان قانونی که انتخاب می نمایند حرف و حقوق حقه خود را در مراجع تصمیم گیری  و قوای سه گانه پیگیری و به عرصه عمل و اجرا برسانند.


کد خبرنگار : 20