تاریخ : 1396,دوشنبه 12 تير17:19
کد خبر : 54037 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

تنها دستگاهی که در مجلس علیه ایثارگران می زند بنیاد است!


تنها دستگاهی که در مجلس علیه ایثارگران می زند بنیاد است!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن تغییر در بنیاد، این سازمان را تنها دستگاهی دانست که در مجلس، خودش علیه ایثارگران می زند بنیاد شهید است.

فاش نیوز - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن تغییر در بنیاد، این سازمان را تنها دستگاهی دانست که در مجلس، خودش علیه ایثارگران می زند بنیاد شهید است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، دکتر حسن کامران نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم تغییرات در مدیریت کلان بنیاد شهید تاکید کرد: من اصولا تغییرات در بنیاد شهید را ضروری می دانم و حتما لازم است که فرد انتخاب شده از ایثارگران باشد.

نماینده دوره هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یعنی فرزند شهید، آزاده و یا جانباز برای تصدی بنیاد شهید برگزیده شود، اگر چه متاسفانه تنها دستگاهی که در مجلس خودش علیه ایثارگران می زند بنیاد شهید است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه دستگاه های دولتی که به مجلس می آیند با نمایندگان ملت رایزنی می کنند تا یک چیزی را به بودجه و امکانات خود اضافه کنند اما بنیاد شهید بر خلاف همه آنها به اینجا می آید و ضدش عمل می کند.

این نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی که در انتخابات میاندوره ای به مجلس دهم راه یافته است متذکر شد: نمونه این اقدامات تصویب قانون احکام دائمی بود که بنده در مجلس نهم برخی از پیشنهادها را در مورد اصلاح آن ارائه کرده بودم که ما نباید برای کسی که به صورت داوطلب به جبهه رفته و در این مورد شهید یا ویلچری می شود سقف در نظر بگیریم.

کامران خاطر نشان کرد: جانباز، جانباز است و در مورد درصد نباید حتما تاکید کنیم چرا که بطور مثال طرف دچار موج گرفتگی شده و یا نورم قرص ده تا است اما به 20 تا نیاز دارد و یا اینکه جانبازی که جسمی حرکتی است خود مقوله دیگری دارد و مواردی از این قبیل فراوان سراغ داریم که ایثارگران مشکل دارند اما می بینیم که بنیاد سوسه می آید که امیدواریم که نگاهشان تغییر کند.

نماینده مجلس دهم اظهار داشت: مورد دیگر شرکت هایی است که مال بنیاد است که به نظر من باید به صورت شرکت سهامی اداره بشود و خود فرزندان ایثارگران آنها را اداره کنند و نبایستی از جیب ایثارگران حقوق های آنچنانی بدهند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: امیدواریم در آینده و در دولت دوازدهم تحولی درمدیریت و نگرش بنیاد شهید ایجاد شود.


کد خبرنگار : 18