تاریخ : 1396,شنبه 17 تير15:20
کد خبر : 54049 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

نمایندگان مجلس: بنیاد نیاز به خانه تکانی دارد


نمایندگان مجلس: بنیاد نیاز به خانه تکانی دارد

دو تن از نمایندگان عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم تغییر در مدیریت بنیاد شهید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

فاش نیوز -  دو تن از نمایندگان عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم تغییر در مدیریت بنیاد شهید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من معتقدم که بنیاد شهید بعد از تحولاتی که در سطح جامعه و تغییرات بانک دی و سایر مسائل انجام شد نیاز به خانه تکانی جدی دارد.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس دهم تصریح کرد: آقای شهیدی یکی از شخصیت مورد اعتماد در نظام است که در جاهای مختلف می تواند انجام وظیفه کند و با روحیاتی که ما از ایشان سراغ داریم شاید هم خودشان تمایل به ادامه خدمت در این پست را در آینده نداشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امیدوارم هر کسی که در دولت دوازدهم به عنوان رئیس بنیاد شهید بر سر کار می آید مطالبات و مسائل جانبازان و ایثارگران را طبق مصوبات برنامه ششم توسعه کشور که به تصویب مجلس رسیده است و الان هم در قالب لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران گنجانده شده را پیگیری و اجرایی کند.

نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس هم مصر است که برنامه ششم توسعه اجرایی شود و در این چارچوب از برخی از دولتمردان می خواهیم که از حاشیه  سازی خودداری کنند و به مسائل اصلی مردم و جامعه که مشکلات اشتغال، واردات کالای قاچاق است بپردازند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم متذکر شد: در رابطه با جایگاه و منزلت ایثارگران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه مصوبات خوبی را به صورت قانون پیش بینی کرده اند و باید تا آنجایی که نی توانیم تلاش کنیم تا اجرایی شود .

نماینده سنقر کملیایی: جامعه ایثارگری کسی را می خواهد که درد ایثارگری را تحمل کرده باشد

حجت الاسلام سید جواد حسینی نماینده مردم سنقر کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز  در خصوص این سووال که آیا جامعه هدف بیشتر به دنبال این است که شخصیتی را از میان خود انتخاب کند پاسخ داد: در واقع جامعه هدف بدنبال این است که کسی که انتخاب می شود بیشتر از گذشته توانایی آن را بشناسد نه اینکه الزاما از خودش باشد.جامعه ایثارگری بدنبال این است که منتخب دولت او را درک و لمس کند و کسی را می خواهد که درد ایثارگری را تحمل کرده باشد تا بداند که او چه سختی هایی می کشد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس دهم تاکید کرد: آن فرزند شهید که درد بی پدری را لمس کرده در واقع کسی را می خواهد که دست محبت بر سر و روی  او بکشد، لذا مدیریت جدید بر بنیاد نیازمند این است که با روند جدیدی ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد چهار ساله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: آنچه که مربوط به عملکرد بنیاد شهید است این است که آقای شهیدی در دولت یازدهم تعامل خوبی با مجلس داشته است و بخشی از مطالبات و معوقات گذشته جامعه ایثارگران را توانسته است پرداخت کند.

نماینده ایثارگر مجلس دهم ادامه داد: ایشان زحمات زیادی در بنیاد شهید کشیده و طبیعی است که اشکالاتی هم در کارها وجود داشته باشد اما هیچ کس بی عیب و نقص نیست و امیدواریم اگر ایشان در این پست باقی ماندند اقدامات خود را با قوت و قدرت ادامه دهد.

سید جواد حسینی کیا افزود: اگر هم رئیس دولت دوازدهم اراده کرد در مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تغییری انجام دهد در واقع شخصیتی را که با جامعه هدف آشنایی کامل داشته باشد را در این پست قرار دهد که جامعه ایثارگری را بشناسد و از ظرفیت و توانمندی آن به نحو احسن استفاده کند و رایزنی لازم را با دولت برای تحقق اهداف جامعه هدف داشته باشد.

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم در خاتمه تصریح کرد: آقای شهیدی در واقع زحمات قابل تقدیری کشیده است و اگر یک وقت دولت اراده کند تغییری در مدیریت ایجاد کند کسی را که با نیازها و کمبودهای این جامعه آشنا است و با مسائل و مشکلات ان نزدیکی داشته باشد را بر سر کار بگمارد.


کد خبرنگار : 18