تاریخ : 1396,شنبه 17 تير15:30
کد خبر : 54121 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

قصه های مقاومت...بزرگداشت جاویدالاثر،احمد متوسلیان(1)

نجوایی با حاج احمد!


نجوایی با حاج احمد!

اونایی که این چندروزه از بستن قراردادهای چند میلیاردی نفت مسرورن بدونن که بابت این چاههای نفت، ایران به "حاج احمد"ها بدهکاره.

جانباز سجاد قنبری

جانباز دکتر سجاد قنبری - در ایامی که هر شخصی در کسوت رزمنده... همرزم... هم سنگر... همکار و ... در باره سردار جاویدالاثر دفاع مقدس"احمد متوسلیان" هر موضوع و ادعایی را مطرح می کند بدون اینکه مدارکی دال بر اثبات آن ارائه دهد، زنده نگه داشتن و بروز بودن موضوعِ جنایت رژیم صهیونیستی و ربودن این سردار دل ها و دیپلمات های همراهش نوعی نبرد با صهیونیست و رژیم غاصب اسرائیل می تواند قلمداد شود.

اینکه با انجام مصاحبه و ادعاهایی که به تایید مراجع رسمی نرسیده بخواهیم خدای ناکرده قبایی برای خود بدوزیم و یا سری در بین سرها درآوریم به بی راهه رفته ایم و کارمان ابتر خواهد بود!

خوب است هر شخص دلسوز و انقلابی به سهم خویش در هرزمینه ای که می خواهد قدم بردارد تا موضوع سردار متوسلیان و دیپلمات های ربوده شده و به ویژه جنایات رژیم صهیونیستی در اذهان زنده بماند تا بلکه مشوقی باشد برای دستگاههای متولی(سیاست خارجی و امنیتی و اطلاعاتی و...)، تا با پیگیری این "تراژدیِ سی و پنج ساله" از مراجع بین المللی، هم زمینه اطلاع از سونوشت این عزیزان منتج به نتیجه گردد و هم پرونده جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان در اذهان جهانیان مفتوح بماند.

برهمین اساس، جانباز نخاعی 70%، دکتر "سجاد قنبری" با نگاه به این موضوع، دلنوشته های کوتاه، قابل تامل و البته دنباله داری را به رشته تحریر درآورده که قسمت نخست آن از نظر شما کاربران عزیز خواهد گذشت.

- سلام حاج احمد...
الان که دارم این نامه رو می نویسم دلم پُراز تب و آشوبه!

اینکه آیا نامه بدستت میرسه؟

آیا میزارن نامه بخونی؟

آیا اصلا ... نه مطمئنم که زنده ای، مطمئنم که شهید نشدی. اونایی که میخوان تورو شهید بنامند، بیشتر میخوان از دست عذاب وجدان خودشون فرار کنن!

اینکه تا حالا نتونستن یا نخواستن برای آزادیت کاری بکنن، برای آزادی سرداری که ایران و ایرانی بهش مدیونه، تمامیت ایران و کردستان بهش مدیونه، خرمشهر و آبادان بهش مدیونه، بمونه!

اونایی که این چندروزه از بستن قراردادهای چند میلیاردی نفت مسرورن بدونن که بابت این چاههای نفت، ایران به "حاج احمد"ها بدهکاره.

یه جایی اونور دنیا یه شیرو تو قفس کردن!

اونایی که تو رو اسیر کردن فهمیده بودن به شکار کی اومدن؟! فهمیدن که چه اعجوبه ای رو زندونی کردن!

ولی اینوریا هنوز نفهمیدن چه کسی رو ازدست دادن!

سردار دل ها! اینا هنوز نفهمیدن ایران امروز چقدر به تو نیاز داره؟ نفهمیدن، یا خودشونو به نفهمیدن زدن!؟

شهید خوندنت و برات مراسم گرفتن.

ولی یه عده ای هنوز باور نکردن شهادتتو...
بی بی معصومه هنوز باور نکرده. میگن هربار که صدای دَر مِیومد، میگفت احمد اومد. دعای سرنمازش هنوز" اللهم فک کل اسیرهِ " ، هنوز خودِ حضرتِ آقا باور نکرده. فرموده بودند: "نگید شهید، مامنتظریم حاج احمد برگرده".

ای در بَندِ رژیمِ آدم کُشِ اسرائیل، خلاصه هنوز خیلیا منتظرتن که برگردی... مادرِ پیرت، خانوادت، دوستان و دوستدارانت، و از همه مهمتر آقا ...


راستی حاج احمد، نمیدونم چقدر میزارن اخبار بگوشت برسه؟ اصلا از حال و روز ایران و ... خبرداری؟ اصلا خبرداری بعدِ دستگیریت، چی شد؟ وضعیت جنگ، دوستات و ...
خبرداری ۲۹ ساله چنگ تموم شده؟

یادته..؟ وقتی خبر شهادت یکی از نیروهات می رسید از جمع جدا می شدی تاصدای هِق هِق گریه هاتو بچه ها نشنون؟

الان میتونی تو خلوت خودت، باصدای بلند گریه کنی. برای نیروهات، برای حاج همت، رستگار، باقری، باکری و ...
حاج احمد کاظمی هم که چند سال پیش...


راستی یه جوون پرشَر وشور یادته؟ سرش درد می کرد برای کاراهای فنی و مهمات؟ حرفای بلند پراوازانه ای میزد درمورد موشک و ساختنش و ... " حسن طهرانی مقدم" رو میگم!

بالاخره موفق شد اونم چه موفقیتی! موشک ساخت... موشکی که با شلیکش تا قلب اسرائیل رو هدف میگیره!... موشکی که ظرف دو سوت کل اسرائیل رو از خاک ایرانِ عزیز میشه زد.

جیگرت حال اومد... نه؟

البته میدونی که تو خودِ جنگ هم این کاراش خیلی به کمکمون اومد، که اونم چندسال پیش ...
آره اونم شهید شد.


چی؟ چرا از امام حرف نمیزنم؟ راستش امام هم سال ۶۷ ...


اینقدر خبرای بد بزار بهت ندم سردار.

خبرای خوب هم داریم.

حتما میپرسی بعدِ امام تکلیف رهبری چی شد؟

البته شنیده بودم اسرائیلی ها اسرا رو تو بایکوت خبری میزارن، ولی نمیدونستم تا این حد!
 یه آقا سید علی بود که زمان جنگ نماینده امام تو جبهه ها بود و مسوولیت زیادی داشت... شورای عالی انقلاب... امام جمعه تهران... نماینده مجلس... حزب جمهوری، ولی بیشتر توجبهه ها بود. یادته که خیلی هم دوستش داشتی و ارادت خاصی  داشتی بهش؟

بله دقیقا، بعدِ امام ایشون جای امام رو پر کرد، البته تا مرز شهادت هم رفت...


کد خبرنگار : 23