تاریخ : 1396,دوشنبه 19 تير14:03
کد خبر : 54176 - سرویس خبری : اخبار

جزئیات اعزام خادمین رسانه‌ای راهیان نور



«احمد رحیمی‌زاده» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور با اعلام خبر ثبت نام از خادمین جهاد رسانه‌ای شهید رهبر از تاریخ 17 الی 30 تیرماه برای حضور در راهیان نور غرب و شمال‌غرب اظهار داشت: 100 خادم رسانه‌ای در پنج بازه زمانی 10 روزه، همراه با شبکه خادمین راهیان نور به مناطق غرب و شمال‌غرب اعزام می‌شوند.

جزئیات آغاز ثبت نام و اعزام خادمین رسانهای راهیان نور غرب و شمالغرب

وی افزود: خادمین در 15 یادمان دفاع مقدس، برخی از مراکز اسکان و در مرکز جهاد رسانه‌ای شهید رهبر که در شهر سنندج مستقر است و طی چند روز آینده افتتاحیه آن با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

رحیمی‌زاده بستر حضور خواهران در جهاد رسانه‌ای راهیان نور غرب و شمال‌غرب را فراهم ندانست و در این‌باره گفت: البته خود خواهران در مجموعه مرکز رسانه‌ای شهید رهبر در سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.

وی با برشمردن هدف حضور خبرنگاران جهاد رسانه‌ای شهید رهبر در عرصه راهیان نور بیان داشت: حضور در بزرگترین جریان فرهنگی کشور، پوشش اخبار حضور مردم در یادمان‌های دفاع مقدس، پرداختن به سبک زندگی در سرزمین‌های دفاع مقدس و سبک زندگی خادمین شهدا، زائران و بازدیدکننده‌ها و ارتباط با مردم منطقه از جمله اهداف و برنامه‌های خبرنگاران حاضر در راهیان نور و جهاد رسانه‌ای شهید رهبر است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: همچنین هدف دیگر جهاد رسانه‌ای شهید رهبر، حمایت از حضور و ارائه امکانات اولیه به اصحاب رسانه در سرزمین‌های دفاع مقدس است. هدایت، مشاوره و راهنمایی در ارائه سوژه‌هایی که در حال رخ دادن است، تربیت خبرنگار متخصص حوزه دفاع مقدس ویژه راهیان نور و کادر متخصص در این حوزه از وطایف دیگر جهاد رسانه‌ای شهید رهبر است.

وی ظهور جهاد رسانه‌ای شهید رهبر و حضور خبرنگاران در نقاط صفر مرزی را پس از دفاع مقدس پدیده‌ای کم‌نظیر دانست و گفت: این پدیده رسانه‌ای با وجود همه مشکلات و کمبودهایی که در بحث زیرساخت وجود دارد پس از 5 سال از فعالیت خود به بلوغ خوبی رسیده و امروزه شاهد استقبال خادمین و اهالی رسانه از آن به عنوان مجموعه‌ای توانمند هستیم.

رحیمی‌زاده با اشاره به پیشرفت‌های چند سال اخیر جهاد رسانه‌ای شهید رهبر بیان داشت: امروز در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر، ترکیبی از افراد باتجربه در حوزه رسانه و خبر را در کنار کسانی داریم که آشنایی اولیه‌ای با کار خبر و رسانه دارند و این موضوع باعث شده است در کنار آموزش‌های سالیانه، همایش‌ها و جلسات هم‌اندیشی خبرنگاران، دوره آموزشی عملی را طی چند روز در سرزمین‌های دفاع مقدس تجربه کنند که در این بین تا سوژه‌های بسیار متنوع رو به رو می‌شوند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر 700 نفر در این حوزه و در کنار رسانه‌ها و خبرنگاران به صورت خودجوش در این جهاد رسانه‌ای ادای دین کرده‌اند و در طول 10 روز در یادمان‌های دفاع مقدس حضور یافتند.

انتهای پیام/


منبع : دفاع پرس