تاریخ : 1396,سه شنبه 20 تير13:42
کد خبر : 54195 - سرویس خبری : اخبار

چرا شهیدی باید برود!


چرا شهیدی باید برود!

ایشان طی4 سال نشان دادند توانایی شناخت ابعاد وسیع بنیاد را ندارند و وقتی انتظار مدیریتی قوی تر از ایشان می رفت، با انفعال و عدم استفاده از فرصتی که تا به حال برای هیچ مدیری در بنیاد فراهم نشده بود، میزان نارضایتی ایثارگران را افزایش دادند.

یوسف مجتهد

یوسف مجتهد- سنبل کردن ادامه حضور شهیدی در بنیاد برخی سایت ها که احتمالا" منافعی در ابقای آقای شهیدی دارند، با سنبل کردن چرایی حمایت از حضور مجدد حجت الاسلام شهیدی در مدیریت افضل نهادهای کشور به دنبال آن هستند که حضور مجدد ایشان در مدیریت اجرایی بنیاد را برای چهار سال دیگر توجیه و تمدید کنند ولی غافل از آن هستند که با این کار به ایثارگران خیانت می کنند. در ابعاد شخصیتی آقای شهیدی هیچ فرد و گروهی تا به حال نقد و ایرادی نداشته است.

  قطعا"‌ ایشان شخص بزرگواری هستند که در غیر مدیریت اجرایی می تواند منشاء خیر و برکت باشد،‌ لکن بنیادی که به اذعان ایشان به اندازه 5 وزارتخانه به توانمندی و کارایی نیاز دارد نمی تواند با مدیریت ایشان که خود اعلام کرده اند به لحاظ جسمی توانایی اداره بنیاد را ندراند و مریض احوال هستند،‌ اداره شود. برخی ندانسته به ایشان هم خیانت می کنند و برای مطامع مادی خود ایشان را به مسلخ اجرایی دستگاهی می برند که همه می دانند به یک مدیری فراتر از مدیریت یک وزارتخانه نیاز دارد.

  ایشان طی این چهار سال نشان دادند توانایی شناخت ابعاد وسیع بنیاد را ندارند و با عنایت به اینکه نمایندگی ولی فقیه و ریاست بنیاد در ایشان جمع شده بود و انتظار مدیریتی قوی تر از ایشان می رفت با انفعال و عدم استفاده از فرصتی که تا به حال برای هیچ مدیری در بنیاد فراهم نشده بود، بنیاد را به قهقرا بردند و میزان نارضایتی ایثارگران را افزایش دادند.

  ابقای ایشان برای چهار سال دیگر شرایط را سخت و دشوار خواهد کرد و قطعا"‌دوره ای بدتر از چهار سال گذشته گریبان بنیاد و ایثارگران را خواهد گرفت. ابتدایی ترین حقوق ایثارگران طی این چهار سال نادیده گرفته شد و از بین رفت. بنیاد به یک تحول اساسی در مدیریت کلان،‌ نظام مدیریتی،‌ ساختار سازمانی، ساز و کارهای اداری و تعدیل و آموزش نیروی انسانی دارد تا بتواند همگام با مشکلات متعدد و متنوع جامعه ایثارگری گام بردارد. بیایید به جای بردن ایشان به مسلخ مدیریت اجرایی بنیاد از کمالات و فضایل اخلاقی ایشان در حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد بهره مند شویم و بگذاریم شان و منزلت ایشان محفوظ بماند.


کد خبرنگار : 20