تاریخ : 1396,سه شنبه 20 تير15:50
کد خبر : 54200 - سرویس خبری : اخبار

مانده تا برخی مسئولین بفهمند مدافع حرم یعنی چه!


مانده تا برخی مسئولین بفهمند مدافع حرم یعنی چه!

متاسفانه عده ای به عمد در حال تخریب روحیه مدافعان حرم وخانواده های ایشان هستند و با مغز معیوب خود رشادت و شهادت برای ثبات کشور را به ناروا به پول گره می زنند.

ناشناس- حضرات طوری به جامعه القا می کنند که مدافعان حرم برای پول میرن. متاسفانه اکثریت مردم نمی دانند که مدافعان حرم جان شیرینشان را می دهند تا در کشور آرامش و امنیت باشد همان هایی که شعار نه غزه، نه لبنان سر می دادند. امروز اینطور القا می کنند که چرا مدافعان حرم می جنگند و مدافعان حرم را به جامعه جنگ طلب معرفی می نمایند.

 با اینکه خوب می دانند مدافع حرم از غیرت عباس ماه بنی هاشم الگو می گیرد اما برای اینکه به امیال و اهداف پشت پرده خود برسند مدافع حرم را جنگ طلب معرفی می نمایند با اینکه می دانند که اگر مدافعین حرم نبودند امروز ناموس ایرانی در بازارهای حجاز شام عراق و فلسطین اشغالی به حراج گذاشته شده بودند و آن گاه لبخند دیپلماسی باید با التماس و خواری و خفت برای ناموس ایرانی تبدیل میشد!

  متاسفانه عده ای به عمد در حال تخریب روحیه مدافعان حرم وخانواده های ایشان هستند و با مغز معیوب خود رشادت و شهادت برای ثبات کشور را به ناروا به پول گره می زنند. آیا نمی دانند که جان شیرین انسان با هزاران شمش طلا قابل برابری نیست. آیا حاضرند برای یک وجب از خاک این سرزمین بجنگند؟ خیر نمی جنگند و سوراخ موش را سرقفلی خود قرار می دهند.

  اما حالا که یک عده انسان شریف خدا محور از ناموس شرف ومام میهن دفاع میکنند بدون هیچ چشم داشتی، در امنیت کامل در منزل خود آرمیده اند ولی اشک تمساح می ریزند. گاهی پول را بهانه می کنند، گاهی جنگ طلب معرفی می کنند! به حق که از نامردان روزگارند!

 کمی به کشورهای همسایه نگاه نمی کنند که ببینند چطور در جنگ جهل داعش و تفکر تکفیری هزاران هزار انسان بیگناه قطعه قطعه و کشته شده اند و زن ها و دختر بچه هایشان در راه بازار برده فروشی نوین به سر می برند! امان!! از همه بدتر زخم زبان هایی که از به اصطلاح روشنفکران غرب گرای داخلی خواهید شنید.
 
 یک لحظه به مدافعان کشور و خانواده این عزیزان فرصت نمی دهند که در آسودگی مشغول عزاداری از شهیدانشان باشند. هر روز یک بلوا به پا می کنند از رانت خواری تا آقا زادگی از حقوق نجومی تا فساد گسترده و رشوه خواری از زمین خواری تا مجانی فروشی گاز از خوابانیدن به عمد کارخانه های تولیدی تا واردات بی رویه جنس بنجل چینی از دروغ بزرگ سایه جنگ تا دروغ شاخدار دیوار کشی در پیاده روها، از کاسبان قبر فلان امام جمعه تا نوشته روی سنگ قبر، از حمله گسترده به نیروهای مسلح کشور که تضمین کننده حقیقی اقتدار کشور میباشد تا تطهیر منافقین و عوض کردن جای جلاد خونخوار با شهیدان و مدافعان واقعی کشور!

واقعا چه کسانی ملت بزرگ ایران را به سخره گرفته اند؟

شهدا شرمنده ایم
شهدا شرمنده ایم
شهدا شرمندهایم


کد خبرنگار : 20