تاریخ : 1396,سه شنبه 20 تير16:29
کد خبر : 54201 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

اعاده به خدمت برای شما وجود ندارد!



غلامرضا محمودی- جناب آقای مجتهدی! کارشناس محترم حقوقی سایت فاش نیوز

 احتراماً به استحضار می رساند که اینجانب جانباز 25 درصدبا مدرک کارشناسی و زیر 65 سال سن با استفاده از قانون بازنشستگی جانبازان با 29 سال خدمت  واقعی با یک سال سنوات ارفاقی از لحاظ محاسبه حقوق بازنشستگی استفاده کرده و بازنشسته شدم و اخیراً با عنایت به ماده 4 قانون تسهیلات استخدامی ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران تقاضای اعاده به خدمت نمودم که محل خدمتم از پاسخگویی به آن امتناع می نمود که با گذاشتن انتقاد در سایت وزین فاش نیوز بالاخره جواب دادند که شما مشول بند چ ماده 87 برنامه ششم بوده و چون از سنوات ارفاقی استفاده نمودید، امکان اعاده به خدمت برای شما وجود ندارد و از آنجایی که ماده 4 تسهیلات استخدامی ایثارگران و ماده 60 قانون جامع در برنامه ششم لغو نگردیده بلکه قانون جامع دائمی شده است استدعا دارد در صورت مقدور به سئوالات ذیل پاسخ دهید.

1 – آیا درصورت شکایت در کمیسیون ماده 16 می توانم برابر ماده 4 قانون تسهیلات ایثارگران از اعاده به خدمت استفاده نمایم یا خیر؟

2 – در بند چ ماده 87 به بازنشستگان پیش از موعد و عادی و بدون استفاده از سنوات ارفاقی اشاره شده است در صورتی که اینجانب برابر قانون بازنشستگی جانبازان ( قانون خودمان ) بازنشسته شدم. آیا این بند مشمول اینجانب می شود یا خیر ؟  و به نظر می رسد که اسمی از قانون بازنشستگی جانبازان نشده است و مشمول ما نمی شود. لطفاً راهنمایی فرمائید.

3 - نظر به اینکه قانون تسهیلات استخدامی و قانون جامع موخر بر برنامه ششم بوده و محل خدمتم می تواند آنان را نادیده و به استناد ماده 87 مانع از اعاده به خدمتم شود؟


کد خبرنگار : 20