تاریخ : 1396,چهارشنبه 21 تير17:01
کد خبر : 54214 - سرویس خبری : اخبار

عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی بنیاد شهید


عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی بنیاد شهید

چرا در چند سال اخیر شاهد تولید هیچ فیلم فاخری به صورت سریال و سینمایی در بنیاد شهید نیستیم؟

یک مطلع- به جناب مهدویان ارادت خاص دارم و تحسین شان می کنم و امیدوارم چنین کارگردان های ارزشی در جامعه اسلام ما روز بروز بیشتر شوند.

  نکته ای که از فاش نیوز عزیز انتظار دارم بصورت خاص به آن بپردازد عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران است. چرا در چند سال اخیر شاهد تولید هیچ فیلم فاخری به صورت سریال و سینمایی در بنیاد شهید نیستیم؟ مگر بنیاد شهید در همین سال های اخیر و با وجود محدودیت هایی مثل تحریم و کسری بودجه فیلم های سینمایی روز سوم - شب واقعه - پی 22 و سریال بسیار فاخر شوق پرواز را تولید نکرده بود؟

 چه شده است که در چهار سال مدیریت جناب شهیدی و مدیرکل هنری منصوب ایشان جناب بیات یک سریال و یا فیلم سینمایی تولید نشده است؟ لطفا پی 22 را هم به خودشان منتسب نکنند که در اواخر دوره مدیریت قبل تصویب و انجام شد و مدیرکل محترم قبلی جناب حسینی فرزند محترم شهید پیگیر کلیه مراحل تولید و تکمیل آن بود و فقط اکران آن در دوره ریاست و مدیرکل اخیر صورت گرفت.

 سوال اینجاست : وقتی مدیر کل اداره هنری بنیاد جناب بیات در سابقه کاری خود تولید یک زیرنویس ساده را هم نداشته چه برسد به کلیپ و مستند و تله فیلم و سینمایی و سریال - در پستی صددرصد هنری منصوب می کنیم، بایستی توقع تولید سینمایی و سریال فاخر از ایشان را داشته باشیم؟؟؟؟

  صد البته ایشان مقصر است که علیرغم نداشتن تجربه سینمایی مدیرکلی چنین اداره ی را می پذیرد اما مقصرتر منصوب کننده است. گویی در جامعه ما ملاک داشتن رزومه و تخصص کلا" محو شده است و مهر مدیرکلی بر پیشانی عده ای حک شده است که حتما" باید اینها مدیر باشند.

 اخیرا هم هفتصد میلیون تومان ناقابل را به تهیه کننده بخش خصوصی داده اند تا ان شاالله در آینده فیلم سینمایی برای شهید مظلوم بهشتی بسازد. این هم از مظلومیت های شهید بهشتی ست که به نام آن بزرگوار پول بیت المال را به کام دیگران می ریزند و خوشبینانه اش نداشتن درایت و عقل مدیریتی ست و بدبینانه اش...بماند.

 آقایان روال کار را از کسانی که بلد هستند بپرسید. ابتدا بایستی فیلمنامه قرص و محکم داشته باشید. کارگردان تان مشخص شده باشد. بعد این مبلغ را به صورت فازبندی شده و براساس پیشرفت کار به شخصی بدهید. لطفا توضیح دهید چند درصد از این فیلم سینمایی پیشرفت کار داشته است؟ آیا اصلا شروع شده است؟

چقدر بی انصافید؟ آیا واقعا از کیسه تان هم اینطور بذل و بخشش می کنید؟ واقعا چرا کسی به داد ایثارگران نمی رسد؟ چرا بودجه شان را عده ای ناآگاه اینطور به باد فنا می دهند؟ آیا فریاد رسی هست؟؟؟؟


کد خبرنگار : 20