تاریخ : 1348,پنجشنبه 11 دي07:00
کد خبر : 54215 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

موافقت ستاد کل نیروهای مسلح با معافیت فرزندان ایثارگران


موافقت ستاد کل نیروهای مسلح با معافیت فرزندان ایثارگران

موافقت سردار کمالی با مصوبه مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم در خصوص کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از موافقت ستاد کل نیروهای مسلح با مصوبه مجلس در خصوص معافیت فرزندان ایثارگران در برنامه ششم توسعه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی با اشاره به موافقت سردار کمالی با مصوبه مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم در خصوص کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: سردار کمالی با ارسال یک پیامک، موافقت خود را به فراکسیون اعلام کرده است و قرار شد هفته آینده با حضور در مجلس توضیحات بیشتری را در این مورد ارائه کند.

 رئیس فراکسیون ایثارگران با بیان اینکه سردار کمالی موافق با این قانون است، آن را خبر خوشی برای قشر تاثیرگذار ایثارگران در کشور داشت و گفت: ان شاءالله در هفته آینده بحث اذن از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا را مطرح و این مصوبه را هر چه زودتر اجرایی خواهیم کرد.

بنیاد شهید قول پیگیری داد

  رئیس فراکسیون ایثارگران در بخش دیگر از این مصوبه در مورد مضمون جلسه با رئیس بنیاد شهید اظهار داشت: در جلسه ای که با آقای شهیدی داشتیم قرار شد که ایشان معاونین خودش را دعوت کند تا یک بار دیگر از برنامه ششم مواد 86 تا 90 را که مربوط به ایثارگران است، دقیقاً مطالعه و قسمت هایی که مربوط به هر بخش از بنیاد است را مورد بررسی قرار داده و با وزارت خانه ها و دستگاه های ذیربط مکاتبه کند.

 وی افزود قرار شد از این به بعد ارتباط بنیاد شهید با فراکسیون ایثارگران مجلس دهم یک مقدار بیشتر از گذشته باشد و مسائلی که از سر دلسوزی اعضای فراکسیون به آنها ارجاع داده را مورد پیگیری و توجه قرار دهند.


کد خبرنگار : 23