تاریخ : 1396,چهارشنبه 21 تير19:57
کد خبر : 54221 - سرویس خبری : استان ها

ایثارگری های بی بدیل بانوان



 
ایثارگری های بانوان در دوران دفاع مقدس در دنیا بی بدیل است
 

ایثارگری های بانوان در دوران دفاع مقدس در دنیا بی بدیل است

شهیدخبر(شهیدنیوز): مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: رشادت ها و ایثارگری بانوان در دوران دفاع مقدس در هیچ انقلابی در دنیا دیده نشده است.

 

 شهیدخبر/شهیدنیوز: عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به مناسبت 21 تیرماه روز ملی «عفاف و حجاب» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای زن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: «حجاب و عفاف» مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان الگوی بسیار مناسب برای سایر بانوان جامعه است.

عابدین عابدی مقدم با بیان اینکه الگوی زنان ایرانی حضرت فاطمه(س) است، گفت: حفط پوشش بانوان در جامعه یک امر بسیار مهم است و  در سلامت اخلاقی و رشد معنوی جامعه نقش بسزایی دارد.
وی خاطر نشان کرد: بانوان ایثارگر با حفظ حجاب و گسترش پاکدامنی در جامعه، ادامه دهنده مکتب اهل بیت در جامعه هستند و عفت و پاکدامنی را در جامعه در قلب دختران از دوران کودکی نهادینه می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: رشادت ها و ایثارگری بانوان در دوران دفاع مقدس در هیچ انقلابی در دنیا دیده نشده است و بانوان پاکدامن انقلابی ایران اسلامی نقش بسزایی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف شامل تمام مردان و زنان جامعه می شود و رعایت آن عفت عمومی را توسعه می دهد مادران، همسران و فرزندان شهدا و همسران و فرزندان جانبازان و آزادگان در طول دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در سنگر تعلیم و تربیت، مبارزه با جهل و با حفظ پوشش اسلامی و حجاب و عفاف در راستای تقویت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند و همواره پیروز هستند./ایثار