تاریخ : 1396,پنجشنبه 22 تير17:15
کد خبر : 54230 - سرویس خبری : اخبار

"حسین ابراهیمی"جانباز 70 درصد خلخالی به خیل شهداء پیوست



"حسین ابراهیمی " جانباز گرانقدر 70 درصد اردبیلی پس از تحمل 36 سال درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی به یاران شهید خود پیوست .

حسین ابراهیمی جانباز سرافراز 70 % تحت پوشش اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال روز گذشته بر اثر ضایعات ناشی از عوارض مجروحیت خود را به کاروان هم رزمان شهیدش رساند و به لقاءاله پیوست.
مراسم تشییع پیکر پاک این جانباز شهید ساعت 10 امروز پنج شنبه 22 تیر 96  از مقابل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال با آئین  تشییع رسمی نیروهای نظامی و انتظامی و حضور اقشار مختلف مردم به  طرف گلزار شهداء برگزار می شود .


اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان خلخال  هماهنگی های مقتضی را با امام جمعه ، نهادها و دستگاه های ذیربط جهت برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام به عمل آورده و با انتشار اطلاعیه های متعدد  از طریق صدا و سیما و روابط عمومی دستگاه های اجرایی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ، مدیران و مسئولین اداری و نظامی و اقشار مختلف مردم قدر شناس جهت ادای دین به این مدافع عزت و استقلال مردم و میهن اسلامی برای شرکت گسترده دعوت بعمل آورده است .
جمعی از همکاران اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اردبیل در مراسم تشییع حضور می یابند و مجلس یادبود و گرامیداشت عصر همین روز در مسجد حضرت حضرت علی ابن ابیطالب شهر خلخال برگزار می شود .
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل شهادت این جانباز سرافراز را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، جامعه بزرگ و افتخار آفرین ایثارگری و مردم ولایت مدار تبریک و تسلیت عرض می نماید .
حسین ابراهیمی این جانباز صبور و از افتخار آفرینان عملیات بیت المقدس در راه حفظ  تمامیت ارضی و دفاع مقدس از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 21 اردیبهشت سال 61 در منطقه عملیاتی خرمشهر بشدت مجروج و مدت 36 سال عاشقانه با عوارض جانبازی زندگی کرد . روحش شاد و یادش گرامی باد .


منبع : ایثار