تاریخ : 1396,شنبه 24 تير15:45
کد خبر : 54241 - سرویس خبری : حقوقی و قوانین

مجلس در رایزنی با ستاد کل به نتایج خوبی رسیده



س - سلام من رزمنده یازده ماه جبهه دارم.آیا فرزندم با داشتن فوق لیسانس کسری خدمت بگیره؟طبق کدام قانون
ج- برابر قانون اخیر التصویب مجلس کسر خدمت تعلق می گیرد ولی منتظر اقدامات ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه باشید.

 

س - سلام خسته نباشید یه سوال دارم ایا فرزندان شهدا در اموزش وپرورش چندتا طبقه تشویقی دارند مگر یک طبقه تشویقی  زمانی که استخدام میشن بهشون تعلق میگیره و یک طبقه هم طبقه مدرک بالاتر هست ایا درست هست متشکرم جواب منوبدهید چون دارندحق فرزندان شهدا رو ضایع میکنندبازهم تشکرمیکنم
ج- شما یک مقطع تحصیلی بالاتر دارید که اگر امکان تحقق آن به هر دلیلی نباشد باید یک گروه به شما بدهند و علاوه بر آن چون از امتیازات جانبازان پنجاه درصد و بالاتر برخوردارید دو گروه دیگر هم باید به شما تعلق بگیرد.

 

س - با سلام اینجانب فرزند جانباز ۶۰ درصد هستم خواستم بدونم بنیاد برای فرزندان جانباز ۶۰ درصد تسهیلاتی اختصاص داده ممنون...
ج- خیر

 

س - با سلام بنده فرزند جانباز ۶۰ درصد هستم بنده نسبت به درصد پدرم شاکی هستم پدرم زمان جنگ سه بار مجروحیت داشتن و ۱۲ بار عمل جراحی روی پدرم انجام شده یبار ترکش به یکی از چشماش خورده که هنوز هنوزه ترکشو از چشمم بیرون نیاورده باره دوم از ناحیه پا که انفجار خمپاره خورده و یکی از پاهاش کامل از سر پا تا پنچه پاش جمع شده و باره سوم یکی دوتا فشنگ کلاشینکف داخل رانش هست خودتان قضاوت کنین واقعا ۶۰ درصد کافیه برای این جراحات با تشکر.
ج- برابر قانون تشخیص درصد از اختیارات قانونی کمیسیون پزشکی است و قضاوت دیگران جایگاه قانونی ندارد ، لکن حق اعتراض جزو حقوق جانبازان است که می توانند پیگیر باشند.

 

س - سلام.ببخشید  این مصوبه کسری خدمت جدید  رزمندگان به ازای هر ماه جبهه یک ماه کسری کی اجرایی میشه? حدودا اطلاع دارید?
ج- مجلس در رایزنی با ستاد کل به نتایج خوبی رسیده است . منتظر باشید.