تاریخ : 1396,شنبه 24 تير16:18
کد خبر : 54244 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

هر روز مورد تهدید یم!



ساناز- پدر من در سال ۱۳۶۱به استخدام ارتش در آمدند. در سال ۱۳۶۳مجروح شدند. طی این سال ها همچنان در مناطق عملیاتی بودند و حدود ۱۱۲ماه حضور در جبهه دارند حتی بعد از صلح.

 در سال ۱۳۷۹ به علت مریضی شدید قلبی از منطقه به بیمارستان اعزام و ایشان را چون توانایی ادامه خدمت نداشت بازنشسته کردن. به پدرم گفته بودن بازنشسته ماده ۱۰۸ بند ج شدی و بعد از سی سال خدمت بازنشستگی میگیری. در صورتی که بعدها متوجه شدیم اصلا" اینطور نیست و عادی بازنشسته شده و با مریضی بیشتر پدرم و هزینه های درمان سرسام آور پیگیر شدم و مدارک جانبازی ایشون رو از بندر عباس آوردم و در سال ۸۸موفق به اخذ۱۲ درصد جانبازی شد و دوباره اعتراض کردم، شد ۱۸ درصد در ارتش و ۱۵ درصد در بنیاد شهید.

 پدرم در سال ۱۳۹۳به علت همان مریضی که بازنشست شده بودن، فوت کردن مدارک و بردم بنیاد شهید و درصد جانبازی ایشون به بیست و پنج درصد تغییر پیدا کرد.

 حالا ازتون یه کمک میخوام. لطفا اگه امکانش هست، منو راهنمایی کنید و بهم بگید چطور میتونم اون مبلغ بازنشستگی پدرم و که در زمان بازنشستگی در ارتش اصلا جانبازی درج نشده بود و بعد از سی سال به ما هیچ ندادن و پیگیر بشم؟

خواهشا کمکم کنید. بعد از فوت پدرم، پدربزرگ و مادربزرگم از خانه ما سهم بردن و هر روز مورد آزار و اذیت اینها هستیم و هر روز تهدید که خونه رو می فروشیم و سهم مونو می خوایم.شاید بتونم و یه فرجی شد و از این بدبختی و نکبت خلاص شم.

اول امیدم به خدا و بعدا" شماست.

با تشکر


کد خبرنگار : 20