تاریخ : 1396,یکشنبه 25 تير14:32
کد خبر : 54257 - سرویس خبری : اخبار

وداع باپیکر ۳شهید فاطمیون درمعراج شهدا



مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، بهرام مهرداد، عصر امروز شنبه ۲۴ تیرماه ۹۶ در معراج شهدای مرکز برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، بهرام مهرداد، عصر امروز شنبه 24 تیرماه 96 در معراج شهدای مرکز برگزار شد. در این مراسم اعضای خانواده شهید، همرزمان، دوستان و بستگان او حضور داشتند.

شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» متولد 1352 و ساکن تهران بود. او یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در سوریه بود که چندی پیش برای دفاع از حریم عقیله بنی هاشم داوطلبانه به سوریه رفته بود و در این راه با انفجار خودرو اش توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسید. او که فرمانده بسیج سابق حوزه 257 شهرک ولیعصر(عج) بود، جوانان زیادی را جذب فعالیت های انقلابی و بسیجی کرد. در هیأت به صورت فعال مداحی می کرد و مراسم روضه های اهل بیت(ع) را با صدایش گرم می کرد. شهید مهرداد از دوستان نزدیک شهید جاویدالاثر مدافع حرم، مرتضی کریمی بود و از او دو فرزند دختر 8 و 20 ساله به یادگار مانده است.

فیلم مراسم وداع با پیکر شهید مهرداد در معراج شهدا در ادامه قابل مشاهده است:

 

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» صبح فردا، یکشنبه 25 تیرماه 96 ساعت 9 صبح برگزار می‌شود. این مراسم از مقابل کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) تا منزل این شهید، واقع در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان شهید رجایی، کوچه شهید غفوری، پلاک 6 با حضور خانواده شهدا، مسئولین منطقه، جامعه روحانیت و مردم شهید پرور برگزار می شود. سپس پیکر مطهر جهت خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل می‌شود. پیکر مطهر شهید در قطعه 50 گلزار شهدای تهران در جوار مزار شهید جاویدالاثر مرتضی کریمی و سایر شهدای مدافع حرم به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم