تاریخ : 1396,یکشنبه 25 تير17:18
کد خبر : 54268 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

جنگ خوب نیست اما تسلیم بدتر است!


جنگ خوب نیست اما تسلیم بدتر است!

کلید رمز ضربه به جمهوری اسلامی در جهت چند صدایی کردن جامعه، استفاده از واژه های زیبا اما دروغین (حقوق شهروندی) (حق برابری) (حقوق بشر) (حقوق اقلیت ها) (جهانی سازی)(گفتمان)...

ناشناس- سیاستی که  امریکا  از انگلیس به ارث برده استثمارگری مطلق برای جهان سومی ها میباشد یا با فریب نیرنگ نخبه های جهان سومی را به امریکا برده و از علم نخبه های کشورهای جهان سومی سوء استفاده میبرد. بر علیه خود ملت های جهان سوم  استفاده می کند.

 کلا در طول پیدایش چند صد ساله امریکا یا با جنگ رودرو با کشور های جهان سوم  حکومت های مستقل را ازبین برده که در بعضی از آنها شکست خورده و فرار را بر قرار ترجیح داده مثل ویتنام  که کلا جنگ ویتنام ابهت پوشالی امریکا را شکست یا به صورت کاملا ناجوانمردانه در صورتی که امپراتور ژاپن پایان جنگ با امریکا را اعلام کرده بود چون تلفات سنگینی روی دست امریکایی ها گذاشته شده بود، آنطور بی رحمانه هیروشیما و ناکازاکی را بمباران هسته ای کرد یا با کشورهایی که توان مقابله نظامی را با آن کشور ندارد
دنبال ارتباط با خائنین کشور های مستقل  در جهت ضربه زدن از طریق پرو ژه های مختلف میباشد، با شعار زیبای دهکده جهانی، تجارت جهانی، ارزش های جهانی، درصدد ازبین بردن تمدن های کهن مثل چین، مصر، هند، شوروی و ایران و تمدن های اسلامی  میباشد. تقریبا در شوروی تا حدی به خواسته های خود رسید.

  در چین با دخالت در امور منطقه ای و داخلی چین درصدد ازبین بردن چین واحد میباشد. مثلا" در مخالفت با چین واحد که تایوان را جز لاینفک قلمرو خود محسوب می نماید، دائم سنگ اندازی می کند. در شبه جزیره کره با شرارت های همیشگی امریکا، مانع از اتحاد دو کره شده  و ترس از اتحاد دو کره یعنی کره جنوبی که از یک اقتصاد پویا بهره می برد و کره شمالی که از توان نظامی بالایی برخوردار است را مانع می شود. چون اگر اتحاد دو کره شکل بگیرد یک قدرت نوظهور تاثیرگذار برای امریکا یک چالش بزرگ مطرح می شود، هند که تقریبا" به عنوان یک قدرت تاثیر گذار نو ظهور مطرح میباشد، در منطقه کشمیر با پاکستان ردی از خباثت امریکا دیده می شود و دو کشور قدرتمند هند و پاکستان را در وضعیت بحران قرار داده با ایجاد مانع و جنگ فرقه ای وطایفه ای توانست تا حدی از  انقلاب های کشورهای عربی وگسترش آن جلوگیری نماید.

 در جمهوری اسلامی ایران که از چندین گزینه استفاده کرده و تمامی آنان با شکست امریکا مواجه بوده است. از شروع انقلاب اسلامی ایران که اعلام استقلال و پیروزی آن در بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ رقم خورد، از رژیم تحریم ها تا تحمیل جنگ بوسیله عراق به رهبری صدام حسین و کمک هردو ابر قدرت شرق و غرب و بسیج کشورهای عربی غربی تا چندین بار رودرویی نظامی با ملت بزرگ ایران  و اجماع به اصطلاح تحریم های فلج کننده  حتی تحریم دارویی بیماران صعب العلاج و دهها هزار دشمنی خبیثانه ای که در طول انقلاب اسلامی رقم زد، نتوانست خللی در روند پیشرفت انقلاب به وجود آورد. از بسیج نزدیک به چهار هزار کانال دائمی شبانه روزی ماهواره ای و فضای مجازی ضد انقلاب و تجهیز موجودیت کثیفی بنام داعش در مقابل انقلاب اسلامی ایران هیچ کدام نتوانسته روند رو به پیش انقلاب و جبهه مقاومت ایجاد کند.

  ان شا ا... که با هوشیاری ملت شریف ایران  و جلوگیری از دو یا چند قطبی کردن مردم بوسیله جریان نفوذ و فتنه، این ملت مظلوم و بزرگ بتواند از این گذار بسیار سخت و پیچیده که خائنین داخلی (گرگ در لباس میش)که ادای نمایشی انقلابی گری در می آورند  اما سخت و پیچیده در حال اجرای دستورات دشمن برای تسلیم ایران بزرگ تقلا می کنند، بوسیله همین جوانان غیرتمند نسل چهار و پنج انقلاب اسلامی سیلی ای بخورند و دست پلیدشان رو بشود که تا هفتاد سال آینده در بهت حیرت آن بمانند!

  کلید رمز ضربه به جمهوری اسلامی در جهت چند صدایی کردن جامعه استفاده از واژه های زیبا اما دروغین (حقوق شهروندی) (حق برابری) (حقوق بشر) (حقوق اقلیت ها) (جهانی سازی)(گفتمان)(آزادی فردی)(امید)(فردای بهتر)(تبعیض جنسیتی) (آزادی مدنی) (سند فلان) (ازادی اندیشه) (تدبیر)و سو استفاده از این  تعابیر زیبا و فریبنده میباشد اما رمزگشایی از پشت پرده این تعابیر زیبا به عهده اندیشمندان پیرو خط امام وجوانان انقلابی بوده تا بتوانند روشنگری کرده و دست دشمن خارجی با اتحاد شوم خائن داخلی رو شود.

  تقریبا این کلید واژه ها در سرنگونی انقلاب مشروطه و دور زدن انقلابیون و موج سواری خائنین داخلی ما حصل آن ایجاد دیکتاتوری خفقان و خروجی بیست و پنج سال ثروت این کشور به دست دشمنان این مرز و بوم رقم خورد. جوانان غیور ایرانی تا جهان خوارگی  امریکا و دنیای غرب وجود دارد، همیشه و بطور دائم سایه جنگ بر سر همه ی جهان وجود دارد. سایه جنگ را تنها گفتمان و سازش از سر هیچ کشوری برنمی دارد. خطر کم کردن سایه جنگ قوی شدن بی چون و چرای قدرت نظامی صدرصد بومی یک کشور است. پیشرفت در قدرت سخت تسلیحاتی میتواند سایه جنگ را برای همیشه از سر یک کشور ثروتمند بردارد. جنگ خوب نیست اما تسلیم بدتر از آن است. بعد از تسلیم، تحقیر است و تحقیر خفت می آورد. خفت یاس و ناامیدی را رقم می زند و ناامیدی اضمحلال و نابودی یک ملت را رقم می زند.


کد خبرنگار : 20