تاریخ : 1396,دوشنبه 26 تير15:18
کد خبر : 54278 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

از درصدم تعجب می کنم!



ابراهیم- اینجانب بازنشسته سپاه و از رزمندگان دوران پر افتخار دوران دفاع مقدس با 61 ماه جبهه هستم. افتخار می کنم از سن 14 سالگی در سال 60 به جبهه با هزار ترفند ... اعزام شوم. دو بار سابقه موج انفجار از ناحیه سر و گردن و بدن به صورت شدید در عملیات میمک سال 63 و عملیات کربلای 5 سال 65 دارم.

   از همان سال ها درد اعصاب و روان و... را با مصرف دارو شروع کردم که در طی این سال ها چند بار دچار فلج مغزی شدم و 70 درصد بدنم حتی فلج شد و همه متخصصان اعصاب و روان و مغز و اعصاب گفتن این رابطه مستقیم با موج انفجارها و ptsd از آن دوران دارد.
 
   خلاصه الان مصرف دارو و آمپول اینجانب به روزی 30 تا 40 قرص و آمپول رسیده و مدام تشنج و حمله عصبی دارم. ضمن اینکه شب ها خواب ندارم و این امر منجر به بالا رفتن کراتین خون شد و به کلیه هایم نیز آسیب زد و کلیه هایم همچنین با مصرف زیاد دارو از کار افتاده و یک روز در میان دیالیز می کنم.

   همچنین ریه هایم رو هر سال هواگیری می کنند و... بعد از گذشت 33 سال از آن دوران و داشتن صورت سانحه و بودن اسم بنده در لیست آمار مجروحین بنیاد محترم شهید 5 درصد جانبازی برایم در نظر گرفتند به طوری که دکتر بنیاد اصلا" یک کلمه با من صحبت نکرد و در عرض دو دقیقه تمام آسیب های من در دوران جنگ و درد و رنجی که در این 33 سال کشیده بودم و ازکارفتاده شدم رو 5 درصد اعلام کرد که جای تعجب و ... دارد.

   امروز امثال من هم از بنیاد گله مندیم و هم از مسئولینی که امثال ما را فراموش کردند و درد جایی بیشتر می شود که فرزندم با لیسانس حسابداری بیکار باشد و آلام من رو هم تحمل کند.


کد خبرنگار : 20