تاریخ : 1396,سه شنبه 27 تير19:23
کد خبر : 54312 - سرویس خبری : مجلس شورای اسلامی

رئیس بنیاد شهید در گفت وگو با فاش نیوز مدعی شد:

80درصد ایثارگران از وضعیت درمان راضی هستند


80درصد ایثارگران از وضعیت درمان راضی هستند

شهیدی محلاتی در گفت و گو با فاش نیوز، با دفاع از عملکرد چهار ساله خود، مدعی شد 80 درصد ایثارگران از رسیدگی های درمانی بنیاد راضی هستند.

فاش نیوز -  شهیدی محلاتی در گفت و گو با فاش نیوز، با دفاع از عملکرد چهار ساله خود، مدعی شد 80 درصد ایثارگران از رسیدگی های درمانی بنیاد راضی هستند.

بر پایه این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 27 تیرماه در پاسخ به پرسش های خبرنگار پارلمانی ما اظهار داشت: در رابطه با درمان، 80 درصد ایثارگران راضی هستند و امیدوارم رضایت این 20 درصد را هم بدست بیاوریم؛ همچنین معوقه ای که از سال 76 مانده بود را هم پرداخت کرده ایم و سعی ما براین است که بتوانیم در خدمت ایثارگران باشیم، حال آنکه من می گویم ما نتوانستیم پاسخ کامل ایثارگران نسبت به دینی که نسبت به آنها داریم ادا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در خصوص عملکرد چهارساله خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بنیاد شهید کار اجرایی سختی دارد و به خانواده های ایثارگران که ما مدیون آنها هستیم و جامعه مدیون آنهاست هرچه که بتوانیم باید خدمت کنیم و باز هم کم است.

وی اضافه کرد: دوستان ما در این چهار سال در بنیاد شهید سعی خود را کرده اند و کارهایی انجام داده اند که تا  اندازه ای رضایت حاصل شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سعی ما برا ین است که بتوانیم در خدمت ایثارگران باشیم با آنکه ما نتوانستیم پاسخ کاملی که نسبت به دینی که به آنها داریم بپردازیم.

ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص معافیت فرزندان ایثارگران نیز تاکید کرد ما نمی توانیم به این قضیه ورود پیدا کنیم و به عهده ستاد کل است و تا کنون نیز ورودی به آن نداشتیم.

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: ما نسبت به فرزندان شهدا، ایثارگران بالای 25درصد، نسبت به معافیتشان طبق قانون اقدام می کنیم، ستاد کل نسبت به شاغلین خودش تصمیم می گیرد.

از سوی دیگر وی که در مراسم چهلم شهدای ترور در مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود همچنین اظهار داشت: روز گذشته در مجلس شورای اسلامی جلسه ای با حضور دکتر پزشکیان نایب رییس اول داشتیم که آقای هاشمی استاندار تهران نیز حضور داشت؛ در آنجا اعلام کردیم که یقینا اینها(شهدای 17 خرداد)شهدای ترور هستند و زیر پوشش بنیاد قرار دارند؛ در مورد مجروحین هم گفتیم که آنها را معرفی کنید ما بدهیم کمیسیون پزشکی و کمیسیون طبق قانون یا آنها را به عنوان جانباز می شناسد یا نخواهد شناخت؛ بنابراین اگر شناخت، درصد آنها را معین و به ما اعلام خواهد کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران متذکر شد: ما هم بر مبنای درصد مثل همه جانبازان آنها را زیر پوشش قرار خواهیم داد.


کد خبرنگار : 17